ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

داتیس خودرو از سدان لوکس و اسپرت ولوو S90 هیکو اسپرت در تهران رونمایی کرد

داتیس خودرو با به نمایش گذاشتن برخی از بهترین و لوکس ترین محصولات ولوو در نمایشگاه تهران، کاملا خوش درخشید. هیکو XC90، XC90 و هیکو S90 نمایندگان سوئدی حاضر در نمایشگاه امسال بودند. خودروی S90 ...

آرمین نعم الحبیب
نوشته شده توسط آرمین نعم الحبیب | ۹ آذر ۱۳۹۶ | ۱۸:۳۰

داتیس خودرو با به نمایش گذاشتن برخی از بهترین و لوکس ترین محصولات ولوو در نمایشگاه تهران، کاملا خوش درخشید. هیکو XC90، XC90 و هیکو S90 نمایندگان سوئدی حاضر در نمایشگاه امسال بودند.

خودروی S90 که دیرتر از دو شاسی بلند دیگر معرفی شد توانست نگاه های زیادی را جلب خود کند. در این بین یک دستگاه XC90 و S90 حاضر در نمایشگاه توسط کمپانی Heico Sportiv تیون شده بودند و با ظاهر اسپرت خود کاملا به چشم می آمدند. نسخه هیکو XC90 در کنار نسخه معمولی این خودرو کاملا متمایز دیده می شد.

ظاهر خاص و اروپایی این سدان ارتقا یافته S90 باعث شد تا داتیس خودرو و S90 یکی از پربازدیدترین ها نمایشگاه امسال لقب بگیرند.

پیشرانه در نظر گرفته شده برای S90 مشابه نمونه بکار رفته در XC90 است و این دو از زمان معرفی تاکنون به خوبی برتری های فنی خود را نسبت به رقبایشان نشان داده اند. این برتری ها در کنار کیفیت مثال زدنی و ایمنی بسیار بالا که همواره با نام این شرکت عجین بوده،  نوید آینده ای درخشان را برای محصولات می دهند.

پیشرانه 2 لیتری 4 سیلندر S90 به یاری فناوری هوشمندانه ترکیب سوپرشارژر و توربوشارژر قادر به تولید 320 اسب بخار قدرت و 400 نیوتون متر گشتاور است. این نیرو توسط یک گیربکس 8 سرعته اتوماتیک به هر 4 چرخ انتقال می یابد، به همین جهت چسبندگی خودرو در سطح بالایی قرار دارد.

از تغییرات ظاهری که هیکو بر S90 اعمال کرده می توان سیستم اگزوز ارتقا یافته با سر اگزوزهای جدید و زیبا، رینگ های آلیاژی جدید و سپرهای متفاوت اشاره داشت.

طراحی این سدان لوکس پیرو خط مشی ولوو در طراحی خودروهای جدیدش است؛ ساده، زیبا، با کیفیت. این سه کلمه به خوبی بیانگر حسی هستند که S90 به بینندکانش منتقل می کند.

ناگفته نماند کمپانی آلمانی هیکو اسپورتیو (Heico Sportiv) بیش از دو دهه است که در زمینه تولید قطعات و لوازم جانبی اسپرت برای محصولات ولوو فعالیت می کند.

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • reza_zarchi
    reza_zarchi | ۹ آذر ۱۳۹۶

    من اینا رو از نزدیک توی نمایشگاه دیدم واقعا فوق العاده بودن فقط متوجه نشدم که آیا اینا هم مثل همون مدلهایی که در آگهی های ولوو هست قابلیت های هوشمند رانندگی خودکار داره یا نه...

مطالب پیشنهادی