ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

آیا Splitter Critters بهترین بازی موبایل امسال است؟

چنانچه همچنان فکر می کنید کسی بازی های موبایل را جدی نمی گیرد، یک پیشنهاد برای تان داریم: به بهترین های یک سال های گذشته نگاه بیاندازید. اسمارت فون ها حالا راه خودشان را پیدا ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۲۱ آذر ۱۳۹۶ | ۱۹:۰۰

چنانچه همچنان فکر می کنید کسی بازی های موبایل را جدی نمی گیرد، یک پیشنهاد برای تان داریم: به بهترین های یک سال های گذشته نگاه بیاندازید. اسمارت فون ها حالا راه خودشان را پیدا کرده اند و توانسته اند موفق تر از همیشه ظاهر شوند.

اگر نینتندو کنسول سوییچ را عرضه نمی کرد و ماهیت کنسول های دستی را تغییر نمی داد، شاید پیشبینی ها مبنی بر اینکه تلفن های هوشمند به بزرگترین رقیب دیوایس های دستی تبدیل می شوند رنگ و بوی واقعیت به خود می گرفتند. اما در حالی که بازی های موبایل امسال چند قدم رو به جلو برداشتند، یک قدم بزرگ هم به عقب رفتند.

Splitter Critters همان عنوانی است مدت ها انتظارش را روی تلفن های هوشمند می کشیدیم

دیگر از آن عناوین خلاقانه ای که چند سال پیش شاهدشان بودیم خبری نیست. انگار با پر زرق و برق شدن بازی ها، خلاقیت نیز کم کم از این صنعت رنگ باخته است. سازندگان حالا یا بیشتر دنباله می سازند و یا با پرداخت به کلیشه ها سعی می کنند موفقیت خود را تضمین کنند.

در حالی که امسال خیلی از سبک ها در موبایل به پختگی لازم رسیدند اما از آن طرف عناوین خلاقانه این دیوایس ها کاهش شدیدی پیدا کردند. بازی هایی که از ابتدای حضور اسمارت فون ها، بزرگترین وجه تمایز تلفن های هوشمند با کنسول ها به شمار می آیند. عناوینی که در ذهن مخاطبین ماندگار می شوند و هر وقت آن ها را بازی کنید باز لذت بخش هستند.

Splitter Critters همان عنوانی است که موبایل به آن نیاز دارد. بازی که با استفاده کاملا درست از ویژگی های اسمارت فون ها، یک تجربه جدید و به یادماندنی روی تمام پلتفرم ها به بازیکن هدیه می دهد.

Splitter Critters یکی از همین معدود الماس هایی است که در سال 2017 منتشر شد. عنوانی که هنگام تجربه اش، همان لذتی که با بازی های انگری بردز، مانیومنت ولی یا Where is My Water برده اید را دوباره می برید. چیزی که فقط می توانید روی اسمارت فون ها پیدا کنید.

به همین خاطر هم ساخته RAC7 Games توانست لقب «بهترین بازی آیفون در 2017» را از منتقدین اپ استور دریافت کند. خلاقیت در تک تک ثانیه های Splitter Critters موج می زند و بازی تجربه ای را ارائه می دهد که برای مدت ها منتظرش بوده اید.

مکانیزم های گیم پلی Splitter Critters پیرامون بریدن می چرخند. در هر مرحله باید به شخصیت های اصلی داستان کمک کنید تا به سفینه فضایی خود رفته و به یک سیاره دیگر بروند. برای این کار هم کافیست تا با انگشت خود، صفحه را به چند تکه تقسیم کرده و با تغییر مکان این قسمت ها مسیری برای رفتن به سفینه بسازید.

از لحاظ گرافیک و موسیقی Splitter Critters یکی از بهترین های امسال است. برای هر سیاره شاهد رنگ بندی و آبجکت های گوناگون هستیم و بسته به آن ها یک موسیقی جدید پخش می شود. اوج هنر سازنده را می توان در سیاره سوم دید

تکه های به دست آمده نیز در راستای برش ها حرکت می کنند. به عنوان نمونه فرض کنید منطقه ای را با کشیدن انگشت خود از بالا به پایین نصف کرده اید. حالا دو تکه درست شده که هر دو را تنها به سمت بالا یا پایین می توانید حرکت دهید؛ بستگی به جهتی که برش می دهید دارد.

نکته مثبت Splitter Critters اینجاست که توسعه دهنده در کنار این ایده خلاقانه توانسته به درستی از آن هم استفاده کند. شاید بعضی مرحله ها تکراری باشند ولی اکثر آن ها به خوبی بازیکن را به چالش می کشند و به واسطه اضافه شدن شخصیت های بیشتر با رفتارهای متفاوت، خیلی کم پیش می آید که از بازی خسته شوید.

همچنان اینکه Splitter Critters را بهترین بازی سال بنامیم زود است و در چند روز آینده عناوین مهمی عرضه می شوند. ولی با این حال، بازی موفق شده آن تجربه ای که مدت ها انتظارش را می کشیدیم را برایمان به ارمغان می آورد؛ خلاقانه، رنگارنگ، تازه و آرامش بخش. همان چیزی که از اسمارت فون ها می خواهیم.

Splitter Critters

Splitter Critters

سازنده: RAC7 Games قیمت: 2.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 135 / 68 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Farzad FJ
    Farzad FJ | ۲۱ آذر ۱۳۹۶

    با این تعاریف امشب دانلودش میکنم ???

  • LOGANLEGEN
    LOGANLEGEN | ۲۱ آذر ۱۳۹۶

    نصبش کردم واقعاً دم سازنده اش گرم عجب ایده نابی

  • LOGANLEGEN
    LOGANLEGEN | ۲۱ آذر ۱۳۹۶

    ممنون بابت نقد خوب

مطالب پیشنهادی