ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

اسلحه گم شده Red Dead Redemption 2 را در دیگر بازی راک استار پیدا کنید

بدون شک بازی Red Dead Redemption 2 را می توان از مورد انتظارترین عناوین سال آینده میلادی دانست. راک استار به عنوان سازنده این بازی، روند متفاوتی را برای انتشار اطلاعات در رابطه با این اثر، ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲۸ آذر ۱۳۹۶ | ۱۰:۱۴

بدون شک بازی Red Dead Redemption 2 را می توان از مورد انتظارترین عناوین سال آینده میلادی دانست. راک استار به عنوان سازنده این بازی، روند متفاوتی را برای انتشار اطلاعات در رابطه با این اثر، پیش گرفته است.

موضوع از این قرار است که با انجام یک مرحله در GTA V، یکی دیگر از ساخته های راک استار، صاحب اسلحه خاصی در بازی Red Dead Redemption 2 خواهید شد.

نحوه پیدا کردن این اسلحه این گونه است که یک ایمیلی مبنی بر گم شدن یک اسلحه عتیقه و قدیمی به کاراکتر شما در GTA V ارسال خواهد شد.

ورود به این ایمیل باعث می شود تا ماموریتی روی نقشه بازی برای شما فعال شود که در آن شما باید برای پیدا کردن اسلحه، به نقاط مشخصی از شهر رفته و به عکاسی مشغول شوید.

بعد از انجام عکاسی، چالشی با عنوان «هدشات» برای شما فعال خواهد شد و شما باید با اسلحه Double-Action Revolver، این چالش را با موفقیت به پایان برسانید.

بعد از اتمام این چالش، جدا از دریافت 250 هزار دلار پول در بخش آنلاین GTA V، اسلحه طلایی در Red Dead Redemption 2 هم برای شما در دسترس قرار خواهد گرفت.

این مرحله اضافی تنها در صورتی قابل بازی خواهد بود که آپدیت جدید GTA V با عنوان Doomsday Heist را دانلود کنید. این به روزرسانی جدا از اضافه کردن ماموریت ذکر شده، وسایل نقلیه جدید و ماموریت های دیگری را نیز به بخش چندنفره بازی اضافه خواهد کرد.

با وجود اشتیاق فراوانی که بین مخاطبین بازی های ویدیویی نسبت به Red Dead Redemption 2 وجود دارد، هنوز جزییات زیادی از این بازی در دسترس نبوده و  تنها شایعاتی مبنی بر انتشار اطلاعات جدید از این عنوان در روزهای پایانی سال 2017 به گوش می رسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • iivii
    iivii | ۲۸ آذر ۱۳۹۶

    من پیدا کردم و 50 تا هم بعدش Headshot کنید 250 ک پول میده . نزدیک سرنخ بشید صدایی میاد.

  • F R O S T bite
    F R O S T bite | ۲۸ آذر ۱۳۹۶

    قبلا بازیهای راک استار رو خیلی دست کم میگرفتم. ولی چند سالی هست بهش ایمان اوردم واقعا راک استار به معنای واقعی کلمه یه استودیوی بازیسازی حرفه ای هستش که نمونه مشابه نداره. مخصوصا بازیهای open world این استودیو

مطالب پیشنهادی