ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رندر موبایل اکسپریا L2 سونی
تکنولوژی

انتشار رندر ویدیویی از موبایل اکسپریا L2 سونی [تماشا کنید]

انتشار ویدیویی از رندر سه بعدی موبایل در دست توسعه اکسپریا L2 بار دیگر نشان می دهد که سونی قصد ندارد در سال جدید میلادی نیز از اصول طراحی خود دست بکشد. گرچه به دنبال ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۲ دی ۱۳۹۶ | ۱۶:۵۰

انتشار ویدیویی از رندر سه بعدی موبایل در دست توسعه اکسپریا L2 بار دیگر نشان می دهد که سونی قصد ندارد در سال جدید میلادی نیز از اصول طراحی خود دست بکشد.

گرچه به دنبال نهضت کاهش حاشیه های نمایشگر در سال گذشته، سونی نیز موبایل هایش را با حاشیه های کناری بسیار ناچیز روانه بازار نمود، اما امضای طراحی چند سال اخیر ژاپنی ها، یعنی حاشیه های بالا و پایین زیاد کم و بیش بدون تغیر حفظ شده اند.

همین چند ساعت قبل بود که تصاویری از دیگر محصول سال ۲۰۱۸ سونی، یعنی اکسپریا XA 2 در فضای مجازی انتشار یافت تا حرف های بالا را بیش از پیش تایید کند. حال رندر کامپیوتری دیگر موبایل در دست توسعه ژاپنی ها، یعنی اکسپریا L2 نیز همین را نشان می دهد.

از مهمترین ویژگی های ظاهری موبایل مذکور می توان به گوشه های گرد، ضخامت نسبتاً زیاد نسبت به سایر رقبا، بدنه پشتی انحنا دار و تک لنز دوربین پشتی با سنسور اثر انگشت در زیر آن اشاره کرد. انحنا در بدنه پشت موضوع مرسومی در میان موبایل های سونی به شمار نمی رود، اما می تواند به معنی استفاده از یک باتری با ظرفیت بالا باشد.

بر اساس شنیده ها موبایل میان رده مذکور مجهز به یک نمایشگر ۵.۵ اینچ از نوع LCD با رزولوشن اچ دی خواهد بود. در زیر بدنه آن نیز چیپ مجتمع اسنپدراگون ۶۳۰ و ۴ گیگابایت رم جا خوش خواهند کرد. ضمن این که به طور حتم ضخامت ۹.۸ میلی متری این موبایل از دیدگاه بسیاری یک عقب گرد و بازگشت به گذشته برای سونی تلقی خواهد شد.

نسل اول این موبایل در کنگره جهانی موبایل بارسلون در سال ۲۰۱۷ رونمایی شد، بنابراین انتظار می رود نسل جدید آن نیز در MWC 2018 در معرض دید عموم قرار بگیرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • ali
    ali | ۱۲ دی ۱۳۹۶

    به عنوان یه گوشی پایین رده اونقدرا بد نیست. بنظرم زیباست.

  • بابک
    بابک | ۱۲ دی ۱۳۹۶

    واقعا انقدر سخته که بفهمیم کلاس گوشی ها تو رده های مختلف دارای طراحی متفاوت، امکانات متفاوت و باتوجه به ارائه خدماتشه؟! اصلا این گوشی چرا باید تو طراحی کلاس Edge یا Pro باشه؟ تفاوت در طراحی نیاز لازم بازار و با حق انتخاب مصرف کنندست!!!

  • علی رحیمی
    علی رحیمی | ۱۲ دی ۱۳۹۶

    l2 که جدید نیست

  • H@m€D
    H@m€D | ۱۲ دی ۱۳۹۶

    پسرفت کرده

مطالب پیشنهادی