ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نسل دوم موبایل نوکیا 6 با پردازنده بهتر و حالت تصویربرداری Bothie معرفی شد

همانطور که انتظار می رفت، کمپانی HMD Global اخیراً از یک موبایل هوشمند اندرویدی دیگر رونمایی کرده است؛ این بار نسخه ارتقایافته نوکیا 6. این موبایل تازه که Nokia 6 2nd Generation نامیده می شود، ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۵ دی ۱۳۹۶ | ۱۰:۰۰

همانطور که انتظار می رفت، کمپانی HMD Global اخیراً از یک موبایل هوشمند اندرویدی دیگر رونمایی کرده است؛ این بار نسخه ارتقایافته نوکیا 6. این موبایل تازه که Nokia 6 2nd Generation نامیده می شود، به صورت اختصاصی در کشور چین و با قیمت 230 دلار عرضه می گردد.

برخلاف مدل قبلی Nokia 6 که به پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون 430 مجهز شده بود، نسل دوم از اسنپدراگون 630 هشت هسته ای با فرکانس کاری 2.2 گیگاهرتز بهره می برد. نوکیا 6 تازه، در دو مدل 32 و 64 گیگابایتی عرضه می شودو حافظه رم 4 گیگابایتی، در هر دو مدل به چشم می خورد. مدل پایه 230 دلار قیمت گذاری شده و مدل دیگر، 245 دلار.

نوکیا 6

یکی دیگر از تفاوت های مدل تازه نوکیا 6، تکنولوژی ضبط صدای OZO Audio است که قادر به ضبط سه بعدی اصوات به صورت 360 درجه ای با کیفیت بالا است. از منظر تصویربرداری اما تفاوتی به چشم نمی خورد و هر دو موبایل از سنسورهای یکسانی بهره می برند؛ یک دوربین 16 مگاپیکسلی اصلی و یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی. با این حال، نسل دوم نوکیا 6 از قابلیت Bothie که پیشتر در نوکیا 7 و نوکیا 8 قرار گرفته بود بهره مند است.

از آن جایی که موبایل تازه HMD Global مثل مدل ابتدایی به دکمه فیزیکی هوم مجهز نیست، سنسور اثر انگشت به پشت دستگاه منتقل شده و نمایشگر 5.5 اینچی هم، همان رزولوشن 1080p سابق را نمایش می دهد.متاسفانه نسل دوم نوکیا 6 به همراه اندروید 7.1.1 نوقا عرضه خواهد شد اما HMD وعده داده که آپدیت اوریو را به زودی برای آن منتشر می کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • saeed_ebrahimi
    saeed_ebrahimi | ۱۶ دی ۱۳۹۶

    نوکیا جان، ظاهرو دریاب!

  • milad
    milad | ۱۶ دی ۱۳۹۶

    کاش نوکیا همونجوری که ۳۳۱۰ رو باز سازی کرد موبایل های سری n رو دوباره باز سازی کنه .
    هیچ کس غول هایی مثل N73 یا n95 8gb رو یادش نمیره که اون زمان چقدر خووب بودن
    از نام اون ها دوباره استفاده کنه و یه موبایل خوب بسازه مطمئنن موفق میشه

  • @digi_phone
    @digi_phone | ۱۵ دی ۱۳۹۶

    دوستان کی این مدل ایران میاد

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی