ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

معرفی پردازنده های رایزن 3 موبایل شرکت AMD
تکنولوژی

«رایزن 3 موبایل» قدرت پردازنده های چهار هسته ای را به لپ تاپ های ارزان قیمت می آورد

در حالی که چند ماه از معرفی پردازنده های پرچمدار مخصوص لپ تاپ AMD می گذرد، این کمپانی همزمان با CES2018 اقدام به رونمایی از دو پردازنده جدید از سری رایزن 3 موبایل برای لپ ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۸ دی ۱۳۹۶ | ۱۰:۰۵

در حالی که چند ماه از معرفی پردازنده های پرچمدار مخصوص لپ تاپ AMD می گذرد، این کمپانی همزمان با CES2018 اقدام به رونمایی از دو پردازنده جدید از سری رایزن 3 موبایل برای لپ تاپ های ارزان قیمت و کروم بوک ها کرده است.

با این که پردازنده های جدید از رده ارزان قیمت ها به شمار می روند، اما مدل «Ryzen 3 2300U» با دارا بودن ۴ هسته و ۴ رشته پردازشی و کلاک هسته های ۲ گیگاهرتز (قابل افزایش تا ۳.۴ گیگاهرتز) از قدرت خوبی برای پشتیبانی از لپ تاپ های معمولی برخوردار خواهد بود. این چیپست همانند دیگر مدل های هم رده خود از پردازشگر گرافیکی رادئون RX وگا بهره می برد. بهره مندی از ۶ واحد پردازش، تمام توان موتور گرافیکی مذکور را در اختیار کاربر قرار خواهد داد.

پردازنده های رایزن 3 موبایل

اگر می خواهید پردازنده ای باز هم ارزان تر را از میان محصولات سری رایزن AMD انتخاب کنید، می توانید به سراغ «Ryzen 3 2200U» بروید. این چیپ مجتمع ۲ هسته ای از ۴ رشته پردازشی برخوردار بوده و فرکانس استاندارد هسته های آن برابر با ۲.۵ گیگاهرتز (قابل افزایش تا ۳.۴ گیگاهرتز) است. این محصول گرچه از پردازشگر گرافیکی مشابهی با مدل Ryzen 3 2300U بهره می برد، اما تنها ۳ واحد پردازش به آن اختصاص یافته است.

این دو چیپست از ۹ ژانویه در اختیار تولید کننده ها قرار گرفته و در CES امسال شاهد عرضه چندین و چند لپ تاپ و کروم بوک با بهره مندی از این سخت افزارها هستیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی