ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ترمینال EyeQ ردیابی حرکات چشم
تکنولوژی

معرفی EyeQ؛ ردیاب حرکات چشم برای تشخیص آسیب های مغزی

پیشرفت دانش پزشکی سبب شده تا متخصصین بتوانند از روی وضعیت چشم انسان و حرکات آن اطلاعات زیادی را در خصوص سلامت سایر بخش های بدن او به دست بیاورند. ردیاب چشمی EyeQ با بهره ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۸ دی ۱۳۹۶ | ۱۱:۰۰

پیشرفت دانش پزشکی سبب شده تا متخصصین بتوانند از روی وضعیت چشم انسان و حرکات آن اطلاعات زیادی را در خصوص سلامت سایر بخش های بدن او به دست بیاورند. ردیاب چشمی EyeQ با بهره مندی از همین دانش و پیگیری حرکات چشم فرد می تواند میزان و نوع صدمات احتمالی به مغز او را شناسایی نماید.

محصول کمپانی «RightEye» نه تنها می تواند به تشخیص آسیب ها و بیماری ها بپردازد، بلکه توانایی آن را دارد که با ارائه راهکارهایی به درمان صحیح آنها نیز کمک کند. کمپانی مذکور در نمایشگاه امسال نسخه ای جامع از ترمینال تشخیصی EyeQ را به نمایش گذاشته که با همراهی یک رایانه رومیزی، مانیتور و دوربین ردیاب چشمی «Tobii» در کمترین زمان اقدام به تشخیص آسیب و ارائه راهکار مرتبط با آن نماید.

ترمینال EyeQ ردیابی حرکات چشم

طبق اعلام مدیرعامل کمپانی RightEye، سامانه مورد بحث مدتی است که در برخی مدارس، کلینیک های درمانی و بیمارستان ها مورد استفاده قرار گرفته. حتی تیم های مطرح در مسابقات لیگ بیسبال آمریکا هم از ترمینال EyeQ برای اطمینان از سلامتی بازیکنان خود بهره می برند.

ترمینال EyeQ ردیابی حرکات چشم

علاوه بر تشخیص آسیب های مغزی، با اجرای متدی خاص می توان با کمک سامانه جدید RightEye ابتلا و حتی شدت بیماری اوتیسم را نیز در افراد مختلف -حتی کودکان- معین نمود.

از دیگر کاربردهای سامانه EyeQ می توان به امکان تشخیص اختلال های مطالعه ای در کودکان و تعیین ریشه آنها (نقص جسمی یا عوامل روانی) اشاره کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • abbas rezayee
    abbas rezayee | ۱۸ دی ۱۳۹۶

    app etoon dam be deighe dare crash mikone ye update i chizi bedin

مطالب پیشنهادی