ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نگهدارنده هوشمند Ovie از خراب شدن مواد غذایی جلوگیری می کند

حتماً برای شما هم پیش آمده که مواد غذایی خود را داخل یخچال گذاشته و آنها را فراموش کنید. در این حالت نتیجه چیزی نیست جز اینکه مواد غذایی فاسد شده و آنها را دور ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۲۰ دی ۱۳۹۶ | ۱۴:۳۰

حتماً برای شما هم پیش آمده که مواد غذایی خود را داخل یخچال گذاشته و آنها را فراموش کنید. در این حالت نتیجه چیزی نیست جز اینکه مواد غذایی فاسد شده و آنها را دور اندازید. استارتاپ Ovie برای حل این مشکل با یک ابزار هوشمند خانگی به نمایشگاه CES آمده که عملکرد ساده ای دارد. این ابزار در حقیقت یک ظرف نگهدارنده به حساب می آید که به تگ های الکترونیکی قابل شارژ مجهز است. وقتی محصولات غذایی مثل سبزیجات خریداری می کنید، کافی است یکی از تگ ها را به آنها متصل کنید و داخل ظرف نگهدارنده قرار دهید. البته پس از آن باید به اپلیکیشن موبایل دستگاه هم بگویید که کدام تگ را به چه خوراکی ای متصل کرده اید.

حالا دستگاه می داند کدام خوراکی چه زمانی خریداری شده و در صورت نزدیک شدن به زمان خراب شدن آن، شما را با نوتیفیکیشن روی تلفن هوشمند خبر می کند. نکته ی جالب اینکه اپلیکیشن دستگاه همچنین می تواند برای ساده تر شدن کار، غذاهایی که با آن ماده غذیی قابل پخت است را هم به شما پیشنهاد کند. علاوه بر این روی بدنه تگ ها هم یک چراغ رنگی وجود دارد که وقتی به اپلیکیشن دسترسی نداشته باشید، زمان باقی مانده تا خراب شدن مواد غذایی را نمایش می دهد. ناگفته نماند که این محصول برای جذب سرمایه مورد نیاز برای تولید، روی سایت کیک استارتر قرار گرفته و در صورت موفقیت، فروش آن از بهار آینده با قیمت ۶۰ دلار آغاز می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • omid apk 2024
    omid apk 2024 | ۲۰ دی ۱۳۹۶

    بسیار عالی قیمتش هم مفته خیلی خوبه امروز از آمازون سفارش میدم واسم بیارن.

مطالب پیشنهادی