ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

GIF maker
نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی اپ GIFShop؛ استودیوی حرفه ای ساخت و ویرایش تصاویر متحرک

خوشبختانه اپلیکیشن های رایگان ساخت GIF کم نیستند و تنوع بسیار بالایی هم دارند. اما اگر خواهان بهترین و کامل ترین ابزار ممکن هستید، GIFShop دقیقا همان اپ ایده آلی است که باید به سراغش ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۹ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۹:۰۰

خوشبختانه اپلیکیشن های رایگان ساخت GIF کم نیستند و تنوع بسیار بالایی هم دارند. اما اگر خواهان بهترین و کامل ترین ابزار ممکن هستید، GIFShop دقیقا همان اپ ایده آلی است که باید به سراغش بروید.

تبدیل عکس و ویدیو به GIF، زیرنویس کردن و برش زدن فریم به فریم تصاویر متحرک و ساخت Meme قابلیت هایی هستند که GIFShop در اختیارتان قرار می دهد، بدون این که هزینه ای دریافت کند یا روی خروجی ها واترمارک بیندازد.

هر چه برای ساخت و ویرایش تصاویر گیف یا جیف (تلفظ گیف مرسوم تر است) احتیاج دارید را در GIFShop پیدا می کنید. می توانید ویدیوهایتان را با تنظیم رزولوشن و تعداد فریم و اضافه کردن متن و استیکر و افکت به گیف تبدیل کنید و مستقیما در پیام رسان ها به اشتراک بگذارید.

یک قابلیت جالب این اپلیکیشن ویرایش فریم به فریم ویدیوهاست. وقتی که ویدیویی را در آن بارگذاری می کنید، تک تک فریم ها به شکل تصاویر بندانگشتی جلویتان ردیف می شوند. به لطف این قابلیت نه تنها می توانید گیف های دقیق تری بسازید، بلکه با حذف هر فریم می توانید تصویر دلخواه تان را به جای آن بنشانید تا یک گیف ترکیبی داشته باشید.

یک روش دیگر ساخت گیف های ترکیبی هم استفاده از عکس هاست. با GIFShop می توانید تا سقف ۴۰۰ عکس را پشت سر هم ردیف کنید و یک تصویر متحرک بسازید. تک تک فریم های این تصویر متحرک قابل ویرایش هستند و می توانید انواع افکت رنگی و تصویری (اسلوموشن و فست موشن و بومرنگ) را به آن ها اضافه کنید.

اگر طرفدار Meme هستید هم خبر خوبی برایتان داریم. گیف شاپ یک Meme Creator بسیار ساده و کارآمد هم دارد که بتوانید با نوشتن متن به سرعت Meme بسازید و به اشتراک بگذارید.

ضمنا در کنار تمام این قابلیت ها، GIFShop یک آرشیو بزرگ و موضوعی از تصاویر گیف هم دارد تا بتوانید با جستجوی کلیدواژه به تصاویر متحرک مورد علاقه تان برسید. نکته خوب این که تمام این گیف ها را می توانید مستقیما ویرایش کنید و به شکل و شمایل دلخواه تان درآورید.

GIFShop برای اندروید منتشر شده و کاملا رایگان است، هر چند در آن تبلیغات می بینید که البته با ارتقاء به نسخه پولی حذف شدنی هستند. در مجموع اگر دوست دارید که تولیدکننده تصاویر گیف باشید، نه صرفا یک مصرف کننده ساده، GIFShop بهترین ابزاریست که می توانید در اندروید به سراغش بروید.

GIFShop

GIFShop

سازنده: GIF Maker قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 12.4 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی