ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آموزش

چگونه عکس‌ها را به تصاویر متحرک گیف تبدیل کنیم؟

فایل‌های گیف گزینه مناسبی برای بیان احساسات و انتقال مفاهیم در شبکه‌های اجتماعی و اپلیکیشن‌های پیام‌رسان است که امروزه به صورت گسترده در پلتفرم‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. ساخت GIF بسیار آسان‌ است و ...

امیر امام جمعه
نوشته شده توسط امیر امام جمعه | ۵ فروردین ۱۴۰۱ | ۱۹:۰۰

فایل‌های گیف گزینه مناسبی برای بیان احساسات و انتقال مفاهیم در شبکه‌های اجتماعی و اپلیکیشن‌های پیام‌رسان است که امروزه به صورت گسترده در پلتفرم‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. ساخت GIF بسیار آسان‌ است و ابزارهای مختلفی برای تبدیل عکس به گیف در اختیار کاربران قرار دارد که در ادامه به مهم‌ترین آن‌ها اشاره خواهیم کرد.



تبدیل عکس به گیف

جهت تبدیل عکس به گیف می‌توانید از دستگاه‌های مختلفی مانند کامپیوتر و موبایل استفاده کنید. وب سایت‌های اختصاصی در کنار اپلیکیشن‌های متعدد برای انجام این کار وجود دارند که با توجه به دسترسی هرکدام، قادر خواهید بود تا گزینه مناسب خود را انتخاب نمایید.

ساخت گیف با سرویس‌های آنلاین

وب سایت GIPHY مجموعه‌ای عظیم از فایل‌های گیف را درون خود جای داده است و ابزارهای مورد نیاز برای تبدیل عکس به گیف را هم در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. در ابتدا باید داخل این سرویس یک حساب کاربری ایجاد نمایید. سپس می‌توانید با وارد کردن آدرس تصویر یا ویدیو مورد نظر، آن را به فایل گیف تبدیل کنید.

تبدیل عکس به گیف

اگر تصاویر مورد نظر روی حافظه داخلی دستگاه قرار دارد، وب سایت GIFMaker.me هم گزینه دیگری برای تبدیل عکس به گیف خواهد بود. پس از ورود به آن و انتخاب گزینه Upload Images می‌توانید تصاویر دلخواه را انتخاب کرده و در نهایت خروجی خود را با فرمت GIF در اختیار داشته باشید. در آموزش ساخت فایل گیف با کامپیوتر، مراحل مختلف کار با این سایت به صورت گام به گام همراه با تصویر هر مرحله توضیح داده شده است.

ساخت گیف با اپلیکیشن‌های موبایل

اپلیکیشن‌های مختلفی برای تبدیل عکس به گیف در اختیار دارندگان دستگاه‌های اندرویدی و آیفون قرار دارد که می‌توانند فرایند ساخت چنین فایل‌هایی را بسیار آسان و ساده کنند. اگر به کامپیوتر دسترسی ندارید یا نمی‌خواهید از سرویس‌های آنلاین استفاده نمایید، بهتر است به سراغ چنین برنامه‌هایی در موبایل بروید.

اپلیکیشن Easy GIF یکی از محبوب‌ترین عناوین برای ساخت گیف در گوشی‌های اندرویدی است که امکانات متعددی را درون خود جای داده است. پس از نصب و ورود به برنامه می‌توانید ویدیوهای ذخیره شده روی حافظه داخلی را به گیف تبدیل کنید و در ادامه تصاویر دلخواه خود را به آن‌ها اضافه نمایید. جهت آگاهی از قابلیت‌های مختلف این اپ می‌توانید معرفی امکانات برنامه Easy GIF مراجعه کنید.

Easy GIF: GIF Editor, GIF Maker, Reface, Video GIF

Easy GIF: GIF Editor, GIF Maker, Reface, Video GIF

سازنده: Easy app قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: ۷۴ مگابایت زبان:

ساخت گیف با ویرایشگرهای اختصاصی

برنامه‌های ویرایش حرفه‌ای تصویر در کامپیوتر هم می‌توانند جهت تبدیل عکس به گیف و ادیت حرفه‌ای فایل‌ها مورد استفاده قرار بگیرند. از مهم‌ترین عناوین موجود در این زمینه می‌توان به فتوشاپ و GIMP اشاره نمود. چنین ابزارهایی از قدرت بیشتری نسبت به سایر روش‌ها برخوردار هستند، اما آشنایی نسبی با محیط و ویژگی‌های آن‌ها ضروری خواهد بود. در آموزش ساخت گیف با GIMP مراحل مورد نیاز به صورت کامل توضیح داده شده است.

تبدیل عکس به گیف

سوالات متداول درباره تبدیل عکس به گیف

با چه دستگاه‌هایی می‌توان فایل‌های گیف ساخت؟

برای ساخت تصاویر متحرک گیف می‌توانید از دستگاه‌های مختلفی مثل گوشی‌های هوشمند یا کامپیوتر استفاده کنید. نرم افزارهای اختصاصی ساخت گیف برای تمامی این دستگاه‌ها در دسترس قرار دارند.

آیا می‌توان بدون نصب برنامه، فایل گیف ساخت؟

سرویس‌های آنلاین متعددی برای تبدیل عکس به گیف وجود دارند که از محبوب‌ترین آن‌ها می‌توان به giphy.com و gifmaker.me اشاره کرد. این وب سایت‌ها بدون نیاز به نصب نرم افزار، می‌توانند ابزارهای مورد نیاز برای ساخت گیف را فراهم کنند.

آسان‌ترین روش برای تبدیل عکس به گیف کدام است؟

بدون شک سرویس‌های آنلاین، آسان‌ترین شیوه برای ساخت فایل‌های گیف را پیش روی کاربران قرار می‌دهند؛ اما ممکن است استفاده از آن‌ها در صفحات کوچک موبایل‌ها کمی دشوار باشد. به همین دلیل بهتر است در گوشی به سراغ اپلیکیشن‌های اختصاصی جهت انجام این کار بروید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Alireza Fathy
    Alireza Fathy | ۹ فروردین ۱۴۰۱

    اگه از این اپلیکیشن‌ها استفاده کنیم امکانش هست اکانتمون بن بشه؟

    • امیر امام جمعه
      امیر امام جمعه | ۹ فروردین ۱۴۰۱

      خیر

مطالب پیشنهادی