ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

علت اختلاف قیمت 37 میلیونی هیوندای النترا کرمان موتور و آسان موتور

صبح امروز کرمان موتور قیمت هیوندای النترا 2018 وارداتی را در حالی 198 میلیون تومان اعلام کرده است که این خودرو از سوی آسان موتور با قیمتی در حدود 161 میلیون تومان به فروش می ...

تیم خودرو
نوشته شده توسط تیم خودرو | ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۶:۴۵

صبح امروز کرمان موتور قیمت هیوندای النترا 2018 وارداتی را در حالی 198 میلیون تومان اعلام کرده است که این خودرو از سوی آسان موتور با قیمتی در حدود 161 میلیون تومان به فروش می رسد.

این اختلاف قیمت عظیم برای یک خودرو واحد، ابهامات زیادی را برای مشتریان ایجاد کرده بود، اما در نهایت نکته پنهانی در زمینه قیمت فوق العاده متفاوت آسان موتور آشکار شده است.

بر این اساس، اگر مشتریان به شرایط فروش النترای وارداتی از سوی دو شرکت کرمان موتور و آسان موتور دقت کنند متوجه می شوند که قیمت این خودرو از سوی کرمان موتور بصورت قطعی اعلام شده و قیمتی که آسان موتور برای النترا گذاشته، قیمت علی الحساب است!

قیمت هیوندای النترا
متاسفانه باید گفت در معرفی شرایط فروش النترای وارداتی از سوی شرکت آسان موتور به موضوع اعلام قیمت علی الحساب این خودرو اشاره نشده است و در نگاه اول قیمت اعلامی توسط آسان موتور بسیار جذاب تر از قیمت کرمان موتور وانمود می نماید که با در نظر گرفتن این نکته مهم، قیمت اعلامی و قطعی کرمان موتور گزینه ای به مراتب جذاب تر برای خرید است.

تمام این موارد در حالی مطرح می شود که کرمان موتور قصد مونتاژ هیوندای النترا را با قیمت 147 میلیون تومان برای سال آینده دارد و از این رو خرید نمونه های 190 میلیونی این خودرو در شرایط فعلی بازار چندان منطقی به نظر نمی رسد.

هیونداى النترا مجهز به موتور چهار سیلندر به حجت 2000 سی سی است که مى تواند حداکثر 156 اسب بخار قدرت تولید کند. این قدرت به وسیله جعبه نده ى شش دنده اتوماتیک (تیپ ترونیک) + درایو مود منتقل مى شود.

امکانات و تجهیزات رفاهى هیوندای النترا شامل ایربگ های کامل 7 عدد، ABS، سنسور عقب، صندلی برقی، پنج گرمکن، کروز کنترل، دو سردکن، کی لس استارتر، دوربین عقب، آینه بغل تاشو برقی همراه با راهنما، نمایشگر لمسی، بلوتوث، لامپ زنون، ESP، اتو لایت، کول باکس، صندلی چرم، تهویه عقب، کولر و بخاری اتوماتیک دوگانه، سنسور باران، رینگ 17، فرمان سه حالته (drive mode)، سان روف 2 حالته، چراغ روز، سنسور جلو و عقب، آینه ها ضد اشعه، مه شکن جلو، صفحه کیلومتر سوپر ویژن، رادار نقطه کور، قفل مرکزی و آینه بغل تاشو برقی است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Erfaan Zandii
    Erfaan Zandii | ۱۸ بهمن ۱۳۹۶

    بله بله مو تور چهار سیلندر به حُجَتِ ۲۰۰۰ سی‌سی

  • sepehri
    sepehri | ۱۸ بهمن ۱۳۹۶

    جمع کنید بابا ماشین ۲۲ هزار دولاری رو دویست ملیونش کردن که چی بشه هرروز گرون تر و دزدیه بیشتر

  • Reza mohammadi
    Reza mohammadi | ۱۸ بهمن ۱۳۹۶

    سه رکن اساسی درست بدون معامله اسلامی یک اصالت و آشکار بودن مورد معامله دوم قیمت قطعی سوم زمان قطعی که نبودن هر یک از این سه رکن معامله رو ابطال میکنه و ما در مملکت اسلامی فقط ....

مطالب پیشنهادی