ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

در شرف بازگشت به آغوش گوگل، یکی از موسسین نِست از این کمپانی جدا شد

مت راجرز، یکی از موسسین کمپانی Nest اخیراً در حساب کاربری توییتر خود خبر از جدایی از این کمپانی فعال در زمینه دیوایس های خانگی هوشمند داده است. این خبر در حالی منتشر می شود ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۲:۰۰

مت راجرز، یکی از موسسین کمپانی Nest اخیراً در حساب کاربری توییتر خود خبر از جدایی از این کمپانی فعال در زمینه دیوایس های خانگی هوشمند داده است. این خبر در حالی منتشر می شود که روز گذشته نِست بعد از سه سال فعالیت به عنوان یکی از زیرمجموعه های آلفابت، بار دیگر به گوگل پیوست تا در همکاری با واحد سخت افزاری این شرکت، رقابت موثرتری با آمازون و اپل رقم بزند.

گذشته از تاسیس نست به همراه تونی فادل، یکی از کارمندان پیشین کمپانی اپل، راجرز به عنوان مدیر ارشد محصولات نیز در نست فعالیت می کرد. البته جدایی راجرز از نست به صورت فوری صورت نمی گیرد و وی قرار است به تیم های سخت افزاری گوگل کمک کند تا به بهترین شکل با نست ادغام شوند و از سوی دیگر، کماکان در تعیین نقشه راه کمپانی خود در سال 2019 مشارکت خواهد کرد.

راجرز در بیانیه اخیر خود ضمن تایید جدایی از نست، اعلام کرده که از این پس بیشتر وقت خود را صرف فعالیت هایش در Incite.org خواهد کرد. وی می گوید:

بعد از پشت سر گذاشتن تقریباً نه سال حیرت انگیز و دشوار برای ساخت نست، من تصمیم گرفته ام که بیشتر وقتم را صرف Incite.org کنم و همچنین به تفکر درباره ماجراجویی بعدی بپردازم. طی ماه های پیش رو، من همکاری نزدیکی با مدیران واحد سخت افزار گوگل خواهم داشت تا نقشه راه 2019 مشخص شود و نست به راحتی با گرو سخت افزار گوگل ادغام گردد.

نِست سفری بی نظیر و افتخاری در فعالیت های حرفه ای من است. تیم نست و شرکایش توانستند با یکدیگر، به ذخیره بیش از 19 میلیارد کیلووات انرژی کمک کنند، جان چندین نفر را با Nest Protect نجات دهند و به خانواده ها کمک کنند تا با Nest Secure و Nest Cam، احساس امنیت بیشتری در خانه داشته باشند. من نمی توانم بیشتر از این نسبت به آنچه به آن دست یافتیم افتخار کنم و نمی توانم صبر کنم تا گام بزرگ بعدی نست را ببینم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی