ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نسخه کپی از شعله افکن ایلان ماسک هم ساخته شد

ایلان ماسک چند وقتی است با به ارسال فالکون هوی به فضا سر و صدای زیادی به پا کرده و به عقیده برخی کارشناسان، این میلیونر نابغه‌ای که به ایده‌های خلاقانه‌ی عجیب و غریبش معروف ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ | ۰۰:۰۰

ایلان ماسک چند وقتی است با به ارسال فالکون هوی به فضا سر و صدای زیادی به پا کرده و به عقیده برخی کارشناسان، این میلیونر نابغه‌ای که به ایده‌های خلاقانه‌ی عجیب و غریبش معروف است، چندی پیش از محصول تبلیعاتی شرکت جدیدش یعنی بورینگ کمپانی پرده برداشت که توانست طی چند روز بیست هزار عدد از آن را بفروشد؛ شعله افکنی منحصر به فرد بودن که اکنون قیمتش حتی به ۱۰۰۰ دلار نیز رسیده است.

حال یک کاربر یوتوب توانسته بدون آنکه ۵۰۰ دلار هزینه کند، نسخه مشابه با این شعله افکن‌ را در خانه اش بسازد. این دوستدار تکنولوژی که در کانال کاربری‌اش با نام So I Had This Idea (به معنی «من این ایده را داشتم») شناخته می شود، ویدیوی ساخت گام به گام محصول خود را منتشر کرده است.

او موفق شده با استفاده از یک تفنگ بادی مدل STAR XR-5 1508، سیلندر محتوی گاز پروپان، مشعل بادی، نگه دارنده‌ی بطری و یک شلنگ این محصول را در کارگاه خانگی خود بازسازی کند.

زمانی که او یک لوگوی دست ساز از بورینگ کمپانی به این وسیله اضافه کرد، گجت مذکور بسیار به شعله افکن ایلان ماسک شباهت پیدا کرد. جالب اینجاست که بورینگ کمپانی هنوز از وی توضیحی بابت این مسئله نخواسته است.

ویدیو‌ی یاد شده روند ساخت این محصول را بسیار ساده تر از آن‌ چیزی که هست نشان می‌دهد. البته شاید برخی از دوست داران این گجت‌ها به غلط این شعله افکن را با اسلحه های بکار رفته در جنگ جهانی دوم توسط آمریکا مقایسه می‌کنند، اما ماسک به این مقایسه پایان داده و پیشتر گفته بود این محصول در واقع یک مشعل پیشرفته بوده و نمی‌تواند شعله‌ها را به فاصله‌ی بیش از ۳ متر هدایت کند.

با دیدن این ویدیو هر شخصی می‌تواند کپی شعله افکن ایلان ماسک را ساخته و در خانه‌ی خود نگه داری کند که البته این کار توصیه نمی‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • m_sh
    m_sh | ۲۵ بهمن ۱۳۹۶

    دقیقا چ جذابیتی داره انقد هزینه میکنن

  • حسین
    حسین | ۲۵ بهمن ۱۳۹۶

    واقعا دمش گرم

مطالب پیشنهادی