ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

فرمان اسنپ به کرمان و یزد رسید

سامانه هوشمند حمل‌ونقل اسنپ فعالیت خود را در دو شهر کرمان و یزد شروع کرده و ساکنین این شهرها می توانند از امروز سفرهای درون شهری خود را با اسنپ انجام دهند. کاربران پس از ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۶ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۷:۱۵

سامانه هوشمند حمل‌ونقل اسنپ فعالیت خود را در دو شهر کرمان و یزد شروع کرده و ساکنین این شهرها می توانند از امروز سفرهای درون شهری خود را با اسنپ انجام دهند.

کاربران پس از نصب اپلیکیشن می‌توانند سفر اول خود را مهمان اسنپ باشند و رایگان سفر کنند. برای استفاده از این تخفیف، باید به هنگام درخواست خودرو، عبارت SALAM-YK را در بخش «کد تخفیف؟» اپلیکیشن وارد کرد.

باوجود حمله برخی شاکیان و معترضات به دفتر کار اسنپ در کرمان و ضرب و شتم کارکنان آن (که هنوز هویت آنها مجهول مانده است) این سامانه به کار خود در این شهر ادامه داده چرا که بنا به گفته ژوبین علاقبند،نایب رییس هیات مدیره این شرکت، اسنپ تمام مجوز‌های قانونی مورد نیاز برای آغاز خدمات‌رسانی در شهر کرمان را در اختیار دارد.

پیش از این در دو شهر تاکسی‌های آنلاین بومی همچون هوبر و تاچ‌سی فعالیت گسترده‌ای داشتند که با وارد شدن بازیگر باسابقه این بازار اینترنتی یعنی اسنپ، پیش‌بینی یم‌شود رقابت در این حوزه جدی‌تر از قبل شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • iranrooyesh
    iranrooyesh | ۸ اسفند ۱۳۹۶

    سایت ایران رویش جدیدترین اخبار استارتاپ ها،کار،ارینان برتر ایرانی و خارجی و همچنین فعال در حوزه تولید محتوا
    http://iranrooyesh.ir/%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D8%B1%D8%AA-%D8%A2%D9%BE-startup

  • pop_0098 .
    pop_0098 . | ۶ اسفند ۱۳۹۶

    من.خودم ثبت نام کردم عدم سو پیشنه تا نبری زیر یک ماه لغو میشه همکارشون باهاشون اخرش خودتونا بکشید باید مدرک ببرید که سابقه دار نیستید تا بتونید همکاری کنید

  • Pourya amirshekari
    Pourya amirshekari | ۶ اسفند ۱۳۹۶

    رفیقم هفته قبل میخواست بره اژانس بهش پیشنهاد کار توی اسنپ دادم بعد با هم رفتیم واسه ثبت نام طرف بغل خیابون وایستاده بود ثبت نام میکرد اول مدارک رو گرفت همه اطلاعات وارد کرد بعد گفت نرم افزار نصب کن یکمم توضیح داد فقط ازش پرسیدم مگه قرار نیست نیروی انتظامی تایید کنه صلاحیت راننده هارو گفت نه نیازی نیست از شنبه شروع به کارشه ?? حالا برام سواله واقعا این اراجیف که راجع‌به صلاحیت راننده ها از طریق نیروی انتظامی واقعا چیه که اسنپ گفته ؟

    • MohammadAmin98
      MohammadAmin98 | ۷ اسفند ۱۳۹۶

      من حدود یک ماه پیش تو شیراز ثبت نام کردم گواهی عدم سو پیشینه میخواست که باید تا یکماه تحویل میدادم ولی جدیدا چند جا خوندم که دیگه نیازی نیست و هر 48 ساعت آنلاین چک میشه عدم سو پیشینه

مطالب پیشنهادی