ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نوکیا موبایل های 7 پلاس و 6 را معرفی کرد

کمپانی HMD، مالک بخش موبایل های برند نوکیا به تازگی از موبایل های جدید نوکیا 6 و نوکیا 7 پلاس رونمایی کرده است. نوکیا 7 پلاس نوکیا 7 پلاس که بر کیفیت دوربین آن تأکید ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۶ اسفند ۱۳۹۶ | ۲۰:۱۲

کمپانی HMD، مالک بخش موبایل های برند نوکیا به تازگی از موبایل های جدید نوکیا 6 و نوکیا 7 پلاس رونمایی کرده است.

نوکیا 7 پلاس

نوکیا 7 پلاس که بر کیفیت دوربین آن تأکید شده، از دوربین اصلی دوگانه با حسگر های 12 و 13 مگاپیکسلی با گشودگی دهانه لنز f1.75 و f2.6 بهره می برد. همچنین به لطف حسگر دوم، امکان استفاده از زوم دو برابری فراهم می شود. دوربین جلویی نیز از فناوری حسگر تطبیقی بهره می برد که به لطف آن امکان تصویر برداری در نور کم فراهم می شود. تمامی دوربین ها از لنزهای ساخت کمپانی کارل زایس بهره می برند.

نمایشگر نوکیا 7 پلاس، 6 اینچی با نسبت 18 به 9 و با رزولوشن 2160 در 1080 پیکسلی است و چیپست اسنپدراگون 660 به همراه 4 گیگابایت رم برای آن در نظر گرفته شده. HMD باتری 3800 میلی آمپر ساعتی را برای آن در نظر گرفته و نوید عمر باتری 2 روزه با یک بار شارژ را داده. حافظه داخلی نیز 64 گیگابایت است که به لطف وجود درگاه میکرو اس دی می توان این مقدار را تا 256 گیگابایت اضافه کرد.

بدنه این موبایل از جنس آلومینیوم یک تکه است و بخش پشتی آن با پوششی از رنگی سرامیکی پوشیده شده که حسی نرم را به کاربر منتقل می کنند.

سیستم عامل در نظر گرفته شده برای نوکیا 7 پلاس اندروید 8.0 است. موبایل مذکور قرار است با قیمت 450 دلار و از ماه آوریل (فروردین تا اردیبهشت سال 97) و در دو ترکیب رنگ های مشکی-مسی و سفید-مسی روانه بازار شود.

نوکیا 6

علی رغم اینکه پیش از این هم موبایل نوکیا 6 به بازار عرضه شده بود، ولی اکنون مدل به روز شده 2018 از این تلفن هوشمند توسط HMD معرفی شده که از چیپست اسنپدراگون 630 بهره مند است. این موبایل دارای نمایشگری 5.5 اینچی از نوع IPS و با رزولوشن 1080P است. موبایل مذکور در نسخه های زیر عرضه می شود:

  • مدل بهره مند از 3 گیگابایت رم و 32 گیکابایت حافظه داخلی
  • مدل بهره مند از 4 گیگابایت رم و 64 گیکابایت حافظه داخلی

به لطف وجود درگاه میکرو اس دی می توان مقدار حافظه جانبی را تا 128 گیگابایت افزایش داد. دوربین اصلی این موبایل نیز از حسگر 16 مگاپیکسلی به همراه گشودگی دهانه لنز f2.0 و لنز ساخت کارل زایس بهره می برد و دوربین جلویی 8 مگاپیکسلی است.

نوکیا 6 از نسخه 8.0 سیستم عامل اندروید بهره می برد و باتری 3000 میلی آمپر ساعتی در آن تعبیه شده و قرار است با قیمت 300 دلار در رنگ های طلایی و نیز ترکیب مشکی-مسی در آوریل سال جاری (فروردین تا اردیبهشت سال 97) روانه بازار شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • vahid hajizadeh
    vahid hajizadeh | ۶ اسفند ۱۳۹۶

    خیلی خوشگله که
    ولی گرون نیست؟مثلا در مقایسه با s9?
    چیپست ضعیفتر
    دوربینش زیسه ولی خب بازم۹۲۰ دلار خیلیه که

  • saeed_ebrahimi
    saeed_ebrahimi | ۶ اسفند ۱۳۹۶

    قشنگه

  • milad
    milad | ۶ اسفند ۱۳۹۶

    خداییش خیلی خوشگله

  • jojo ali lo
    jojo ali lo | ۶ اسفند ۱۳۹۶

    این خوبه لایک

مطالب پیشنهادی