ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

Asphalt 9 Legends
نرم افزار و اپلیکیشن

گیم لافت در اقدامی غافل گیرکننده بازی موبایل آسفالت 9 را منتشر کرد [تماشا کنید]

در سیاستی جدیدی که گیم لافت پیش گرفته، این کمپانی معمولا عادت دارد تا بازی های موبایل خود را بدون اعلام قبلی روی فروشگاه ها منتشر کند ولی مطمئنا هیچکدام از آن ها به اندازه ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۸ اسفند ۱۳۹۶ | ۰۸:۵۰

در سیاستی جدیدی که گیم لافت پیش گرفته، این کمپانی معمولا عادت دارد تا بازی های موبایل خود را بدون اعلام قبلی روی فروشگاه ها منتشر کند ولی مطمئنا هیچکدام از آن ها به اندازه عرضه سافت لانچ آسفالت 9 لجندز (Asphalt 9: Legends - بررسی دیجیاتو) سورپرایز کننده نبوده اند.

شایعات نشان می دهند که گیم لافت امسال یک بازی جدید از سری معروف N.O.V.A هم عرضه می کند

ساعاتی پیش فرانسوی ها بالاخره به شایعات پایان دادند و نسخه جدید سری مورد انتظار آسفالت را به صورت محدود برای iOS و منطقه فیلیپین عرضه کردند. گیم لافت قول داده که تا اواخر امسال نسخه نهایی بازی را روی هر دو سیستم عامل اندروید و iOS منتشر خواهد کرد.

اولین نکته ای که در اطلاعات رسمی آسفالت 9 جلب توجه می کند، وجود جدیدترین ماشین های روز دنیا در بازی است. از لامبورگینی سنتناریو و فورد جیتی 2017 بگیرید تا فراری اف ایکس ایکس-کا که همگی از غول های صنعت خودرو به شمار می روند.

در حال حاضر بازی بیش از 50 ماشین مختلف دارد که احتمالا در آینده شاهد اتومبیل های بیشتری هم خواهیم بود. اما جدا از تنوع خوب ماشین ها، همانند بقیه قسمت های سری آسفالت و ساخته های گیم لافت گرافیک آسفالت 9 نیز در سطح خیلی بالایی قرار دارد و با توجه به تریلر کوتاه بازی، انگار با یک بنچمارک گرافیکی دیگر برای عناوین موبایل طرف هستیم.

در کنار تمام این مسائل، به نظر می رسد بازی نسبت به گذشته آرکیدتر شده باشد. صحنه های سینمایی تر برخورد ماشین ها، پرش های مختلف، سرعت بالای مسابقات و افکت های جدید گرافیکی همگی نشان می دهند که گیم لافت سعی کرده عنوانی آرکیدتر از آسفالت 8 بسازد.

آسفالت 9
بعد از عرضه آسفالت 9، گیم لافت همچنان به پشتیبانی اش از آسفالت 8 ادامه می دهد. مشابه ساخته های اخیر فرانسوی ها برای تجربه آسفالت 9 هم نیازمند اینترنت هستید.

وجود 800 مسابقه، 70 مسیر مختلف، قابلیت انجام بازی در بخش چند نفره تا 8 نفر و وجود تکنیک HDR برای بخش گرافیک از دیگر قابلیت های آسفالت 9 به شمار می روند. حالا با عرضه این عنوان، علاقه مندان به بازی های ریسینگ در هر دو سبک شبیه سازی و آرکید یک گزینه جدید را می توانند تجربه کنند.

برای بخش شبیه سازی که گرید اتو اسپورت حضور دارد و در قسمت آرکید هم شاید گزینه ای بهتر از آسفالت 9 نتوان پیدا کرد. فقط امیدواریم مشکلات مربوط به مدرن کامبت ورسس را در آسفالت 9 نبینیم و بازی از لحاظ پرداخت های درون برنامه ای نیز بهتر از آسفالت اکستریم باشد. بررسی آسفالت 9 را از اینجا بخوانید.

Asphalt 9: Legends

Asphalt 9: Legends

سازنده: Gameloft قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 1400 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • امیرحسین بهادری
    امیرحسین بهادری | ۱۶ اسفند ۱۳۹۶

    سلام ، نویسنده عزیز ، تاریخ انتشار گرید اتواسپورت کی هست؟

    • محمد کریمی
      محمد کریمی | ۱۶ اسفند ۱۳۹۶

      سلام، تاریخ دقیق عرضه نسخه اندروید هنوز مشخص نیست و سازنده فقط گفته بازی در نیمه اول 2018 برای دیوایس های اندرویدی منتشر میشه.

      • امیرحسین بهادری
        امیرحسین بهادری | ۱۷ اسفند ۱۳۹۶

        سپاس

  • m8n
    m8n | ۸ اسفند ۱۳۹۶

    هیچی به رئال ریسینگ نمیرسه اینا بچه بازیه

  • hyhzo hyhzo
    hyhzo hyhzo | ۸ اسفند ۱۳۹۶

    خیلی تخیلی شده دیگه گرافیک عالی ولی شخمی تخیلی

  • LOGANLEGEN
    LOGANLEGEN | ۸ اسفند ۱۳۹۶

    عجب گرافیک کنسولی داره انگار گیم لافت دوباره بیدار شده . منتظرم عرضه جهانی بشه.

  • musefian
    musefian | ۸ اسفند ۱۳۹۶

    اگه به کسی نگن این نسخه 9 هستش و بگن این چه بازییه امکان نداره کسی بفهمه این اسفالت هشت نیست،فوقش فکر میکنه یه اپدیت برا اسفالت هشت اومده.
    اسمش و اینکه قراره نسخه بعدی اسفالت هشت بیاد خیلی برا گیمرا هیجان انگیزه ولی این تریلر و گیم پلی هیچ هجیانی در من ایجاد نکرد.کلا همون اسفالت هشت هستش با چندتا افکت جزیی زمانی که نیترو فعال میکنی.
    هم اسفالت هشت و هم نسخه اکستریم به علت تبلیغات درون بازی خیلی زیاد بین کاربرا مورد انتقاد قرار گرفته و خیلی ها گفتن مجانی بودنش به قیمت این همه تبلیغات ارزش نداره.اینا همونو اسمشو عوض کردن دادن بیرون با یه تغییرات جزیی.
    یه چیزی هم که هست در مورد اسفالت اینه که هیچ برنامه ای تا حالا اینقدر ایکون برنامشو عوض نکرده! هر ایکون ماشینی میبینی باید اسمشو بخونی تا بفهمی اسفالت هشت نباشه! یعنی چی هر ماشینی که به صورت یه اپدیت جزیی به بازی اضافه میشه باید تبدیل به ایکون اصلی بازی بشه!هفته بعد هم یه ماشین دیگه،یه نکته منفی هم توی این سری بازی ها اینه که تبلیغ این بازی ها بازی کردن با کلی ماشین هایپر هستش ولی در عمل اگه شما بخوایید با یه ماشین هایپر بازی کنید یا باید پیر بشید تو این بازی تا انلاکش کنید یا هم به اندازه خرید ماشین واقعیش تو بازی هزینه کنید تا بخریدش! در غیر اینصورت محدود به چندتا ماشین مینی و معمولی هستید...

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی