ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ از معرفی قریب الوقوع سری ۲۰۱۸ تلویزیون های QLED خود خبر داد

سامسونگ یکی از اولین شرکت‌هایی بود که سال ۲۰۱۷ از تلویزیون‌های QLED رونمایی کرد اما دی‌ماه امسال در نمایشگاه CES، خانواده‌ی جدیدی از این مدل تلویزیون‌‌ها معرفی نشد و کمپانی کره‌ای این مهم را به ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۶:۰۰

سامسونگ یکی از اولین شرکت‌هایی بود که سال ۲۰۱۷ از تلویزیون‌های QLED رونمایی کرد اما دی‌ماه امسال در نمایشگاه CES، خانواده‌ی جدیدی از این مدل تلویزیون‌‌ها معرفی نشد و کمپانی کره‌ای این مهم را به اسفندماه موکول کرد. اکنون سامسونگ اعلام نموده که قصد دارد تا پس فردا یعنی چهارشنبه مطابق با ۱۶ اسفندماه از جدیدترین سری تلویزیون‌های QLED خود پرده بردارد

بورس اوراق بهادار آمریکا واقع در شهر نیویورک میزبان رویداد جهانی مورد نظر خواهد بود که اصولاً محل غیر معمولی برای معرفی گجت‌های هوشمند به شمار می‌رود. این شرکت کره‌ای در بیانیه‌ای رسمی اعلام نمود:

با پیشرفت روزافزون تکنولوژی، سامسونگ سعی کرده تا محصولات خود را متناسب با سبک زندگی مصرف‌کنندگانش طراحی کند. تلویزیون‌های جدید QLED این راه را در سال ۲۰۱۸ به روش جدیدی ادامه خواهند داد.

تخمین زدن ویژگی‌های جدید تلویزیون‌های QLED سال ۲۰۱۸ سامسونگ بسیار سخت است اما کمپانی کره‌ای دو ماه پیش اعلام کرده بود که قرار است دستیار هوشمند بیکسبی را به تلویزیون‌های پیشرفته‌ی خود منتقل کند. با استفاده از این دستیار کاربران قادر خواهند بود به وسیله‌ی دستور صوتی، با تلویزیون هوشمند خود ارتباط برقرار کرده و بدین طریق به گشت و گذار در دنیای مجازی بپردازند.

پیش از این سامسونگ در نمایشگاه CES امسال از یک تلویزیون LED با ابعاد ۱۴۶ اینچ و یک تلویزیون با رزولوشن 8K و نام «Q9S» رونمایی نمود.

ویژگی اصلی و قابل توجه Q9S، توانایی آن در افزایش کیفیت محتوای معمولی و با رزولوشن پایین است. به گفته سامسونگ، این تلویزیون از یک «الگوریتم اختصاصی» استفاده می‌کند که کیفیت محتوا را افزایش داده و آن را روی نمایشگر Super Hi-Vision خود به تصویر می‌کشد.

شرکت کره‌ای خبر می‌دهد که ویژگی هوش مصنوعی در این تلویزیون قابلیت یادگیری به شکل خودکار را دارد و در گذر زمان عملکرد آن بهبود خواهد یافت.

این کمپانی باور دارد که فناوری QLED برای تولید نمایشگر‌هایی با ابعاد بزرگتر بسیار مفید تر از تکنولوژی OLED هستند. به ادعای شرکت یاد شده، این مسئله در تولید صفحه نمایش‌های کوچکتر نظیر تلفن هوشمند یا تبلت‌ها برعکس بوده و فناوری اولد بهتر عمل خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی