ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

شبیخون به رقبا؛ ب ام و از کانسپت خیره کننده M8 گرن کوپه در ژنو رونمایی کرد

در نمایشگاه ژنو امسال، ب ام و با رونمایی از کانسپت چشم نواز M8 گرن کوپه به جنگ رقیبان آمد و شایعات را بیش از پیش به واقعیت نزدیک کرد. امروز در مراسم رونمایی از ...

آرمین نعم الحبیب
نوشته شده توسط آرمین نعم الحبیب | ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۲:۰۰

در نمایشگاه ژنو امسال، ب ام و با رونمایی از کانسپت چشم نواز M8 گرن کوپه به جنگ رقیبان آمد و شایعات را بیش از پیش به واقعیت نزدیک کرد. امروز در مراسم رونمایی از این خودروی کانسپت، ب ام و رسماً اعلام کرد که نسخه های تولیدی سری 8 و M8 گرن کوپه در سال 2019 معرفی خواهند شد.

BMW-M8-Gran-Coupe-Concept

بدنه زیبای این کانسپت چهار درب، توسط سقفی شیبدار که به صورت یکپارچه به بخش انتهایی بدنه متصل شده، چشم هر بیننده ای را به خود خیره می کند. کاپوت بلند، شیشه عقب غرق شده در ستون پشتی و ورودی های هوای بزرگ در دماغه خودرو خبر از پرفورمنس بالای این اتومبیل می دهند. رینگ های بزرگ دو رنگ و ستون میانی همرنگ شیشه ها جانبی به ایجاد تناسب هرچه بیشتر در طراحی بدنه کمک می کنند.

BMW-M8-Gran-Coupe-Concept

رنگ طلایی بکار گرفته شده در المان های بدنه از قبیل سر اگزوز ها و جلو پنجره های کلیوی بر خاص بودن خودرو تاکید می کنند. از طرفی چراغ های شش ضلعی یاد آور نمونه های استفاده شده در نسخه مسابقه ای  M8 GTE هستند. ورودی های هوا به منظور کاهش هر چه بیشتر وزن خودرو از فیبر کربن ساخته شده اند.

برای کم شدن وزن و مرکز ثقل، ب ام و از ساختار پلیمر کربن تقویت شده در سقف استفاده کرده که در کنار رنگ بدنه Saleve Vert کنتراستی زیبا را پدید می آورند. در بخش عقب سپر عضلانی M اگزوز های طلایی رنگ M8 را در آغوش گرفته و لبه برآمده صندوق عقب، حکم اسپویلری ظریف را داشته که در کنار دیفیوزر های این قسمت گواهی بر آیرودینامیک بالای این کانسپت گرن کوپه هستند. چراغ های باریک و احجام عضلانی سپر عقب، چشمانتان را از دیدن این خودرو سیر نخواهند کرد.

Domagoj Dukec، نایب رییس بخش طراحی M ب ام و، در باره این خودرو این طور گفت: "هدف ما از طراحی این خودرو افرادی هستند که به دنبال خاص بودن در میان دیگر افراد می گردند. با معرفی این کانسپت، بخش M بدنبال تعریف دوباره واژه لاکچری در میان محصولاتش است".

گرچه مشخصات فنی این خودرو از سوی ب ام و اعلام نشده اند اما اینطور به نظر می رسد با فرا رسیدن زمان عرضه گرن کوپه در آینده، شاهد بازگشت شکوهمندانه سری 8 خواهیم بود. مدل کوپه سری هشت زودتر از چهار درب و در اواخر سال جاری معرفی خواهد شد؛ پس از آن با معرفی مدل گرن کوپه سری 8 و M8 این خانواده کامل تر از پیش خواهد شد. معرفی نسخه کانورتیبل نیز با توجه به تصاویر جاسوسی منتشر شده دور از انتظار نیست.

آقای آدریان ون هایدونک، نایب رییس ارشد بخش طراحی ب ام و، سری 8 را پرچمدار جدید همه محصولات این کمپانی می نامد چرا که ترکیبی نو از پرستیژ و اسپرت بودن را به ارمغان می آورد.

امیدواریم طراحی زیبای این کانسپت در نمونه تولیدی نیز نمود پیدا کند. در ادامه شما را به دیدن ویدیو ورود و مجموعه تصاویر این خودرو در مراسم رونمایی دعوت می کنیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • hyhzo hyhzo
    hyhzo hyhzo | ۱۶ اسفند ۱۳۹۶

    اوففففف شدممم

مطالب پیشنهادی