ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

وان پلاس ۶ از اسنپدراگون ۸۴۵ و نمایشگری مشابه آیفون X بهره می‌برد

بریدگی نمایشگر آیفون X حالا یک ویژگی به حساب می‌آید و سازندگان موبایل‌های اندرویدی نیز پیرو این طراحی شده‌اند و وان پلاس ۶ آخرین نمونه برای اثبات این موضوع است. هفته پیش در اخبار خواندید ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۲:۰۰

بریدگی نمایشگر آیفون X حالا یک ویژگی به حساب می‌آید و سازندگان موبایل‌های اندرویدی نیز پیرو این طراحی شده‌اند و وان پلاس ۶ آخرین نمونه برای اثبات این موضوع است.

هفته پیش در اخبار خواندید و دیدید که ظاهر و امکانات این موبایل چطور است و حالا این هفته جزئیات بیشتری انتشار یافته که مهر تاییدی بر شایعات هفته گذشته خواهد بود. بله، وان پلاس ۶ هم بریدگی نمایشگر خواهد داشت.

وان پلاس ۶ قرار است اواخر بهار و اوایل تابستان به بازار عرضه شود و بهره‌گیری از چیپ جامع قدرتمند اسنپدراگون ۸۴۵ یکی از اصلی‌ترین شاخصه‌های آن به حساب می‌آید که توسط مدیرعامل شرکت وان پلاس هم تایید شده.

پرچمدار جدید وان پلاس از لحاظ طراحی تقریبا هیچ تفاوت عمده‌ای با اوپو R15 ندارد و البته تعجبی هم نیست چون هر دو شرکت اوپو و وان پلاس تحت مالکیت BBK Electronics هستند.

وان پلاس ۶
تصویر لو رفته از نسخه آزمایشی وان پلاس ۶ که هفته گذشته لو رفت.

دیگر خبر مهم این است که وان پلاس ۶ از نمایشگری با نسبت تصویر ۱۹ به ۹ بهره می برد، کمی بلندتر از نمایشگر ۱۸ به ۹ وان پلاس 5T. البته وقتی فضای موجود در قسمت چپ و راست بریدگی بالای نمایشگر را در نظر نگیرید همان نسبت ۱۸ به ۹ بدست خواهد آمد.

یک مدل آزمایشی پرچمدار وان پلاس با شماره A6000 در بنچمارک آنتوتو امتیاز ۲۷۶۵۱۰ را به دست آورده و موفق شده شیائومی می میکس ۲ اس معرفی نشده را هم به زیر بکشد.

بنچمارک آنتوتو
امتیاز ۲۷۶۵۱۰ وان پلاس ۶ از بنچمارک آنتوتو

اوایل دی ماه شایعه‌ای در مورد سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر در وان پلاس ۶ شنیدیم اما با توجه به تصاویر منتشر شده فعلی، گویا این موضوع صحت ندارد و سنسور مذکور پایین تر از دوربین‌های اصلی دستگاه جای خوش کرده است. طبق شایعات پیشین، این تلفن همراه بدنه پشتی شیشه‌ای داشته و از دوربین دوگانه استفاده می‌کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • ethansdq
    ethansdq | ۱۷ اسفند ۱۳۹۶

    نمیدونم دیجیاتو چرا 2 عقبه این خبر برای 2 هفته پیش بلکه پیشتره بابا رسیدگی کنید

  • علی موثق
    علی موثق | ۱۷ اسفند ۱۳۹۶

    واقعا چرا همه بریدگی صفحه رو با آیفون میشناسند؟ مگه این اسنشال فون نبود که قبل از آیفون این طراحی رو داشت

  • omidapk2020
    omidapk2020 | ۱۷ اسفند ۱۳۹۶

    وان پلاس خدایی عشقه هم کیفیت ناب داره هم قیمتش مناسبه هم پشتیبانی مداوم داره

  • hyhzo hyhzo
    hyhzo hyhzo | ۱۷ اسفند ۱۳۹۶

    من از ایفن خوشم نمیاد و از سونی خوشم میاد به کسی هم ربط نداره ولی کافیه ایفن یه کاری کنه تقلید ها شروع بشه خیلی بده این البته ایفن خودش هم کم از سامی کپی نکرده

مطالب پیشنهادی