ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

یوبیسافت بازی The Division 2 را معرفی کرد

کمپانی یوبیسافت که از ساعاتی پیش وعده معرفی یک بازی بزرگ جدید را داده بود، به وعده خود پایبند ماند و دقایقی پیش به صورت رسمی از بازی Tom Clancy's The Division 2 رونمایی کرد. ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۹:۳۵

کمپانی یوبیسافت که از ساعاتی پیش وعده معرفی یک بازی بزرگ جدید را داده بود، به وعده خود پایبند ماند و دقایقی پیش به صورت رسمی از بازی Tom Clancy's The Division 2 رونمایی کرد. این بازی یک بار دیگر توسط استودیوی Massive Entertainment و در همکاری با یوبیسافت آنِسی، رد استورم، یوبیسافت بخارست و یوبیسافت شانگهای توسعه می یابد.

جولیان جرایتی، کارگردان خلاق استودیوی Massive در بیانیه خود می گوید:

هنگامی که بازیمان را در سال 2016 عرضه کردیم، برایمان مشخص بود که این تنها فصل نخست از یک حماسه بزرگ تر است؛ بنابراین از به اشتراک گذاری آنچه در جهان دیویژن منتظر شماست هیجان زده ایم.

یوبیسافت

دیویژن 2 با ورژنی ارتقایافته از موتور Snowdrop توسعه می یابد که پیشتر برای نسخه ابتدایی استفاده شده بود و Massive می گوید «تمام تجربه ای که طی این دو سال کسب کرده ایم را در این دنباله پیاده می کنیم تا مطمئن شویم همه چیز خوب پیش می رود».

یوبیسافت می گوید رونمایی کامل از دیویژن 2 در جریان نمایشگاه E3 2018 صورت می گیرد و ضمناً برای عرضه به روزرسانی دیگر برنامه ریزی کرده تا دومین سالگرد عرضه دیویژن را جشن بگیرد. در این به روزرسانی ها می توان منتظر رویدادهای جهانی بیشتر، ماموریت های اضافه با درجه سختی Legendary و آپدیتی برای بهبود گرافیک دیویژن روی کنسول ایکس باکس وان اشاره کرد.

کمپانی فرانسوی در حال حاضر اطلاعات بیشتری درباره این بازی منتشر کرده اما با توجه به بیانیه Massive، به نظر می رسد توسعه دهندگان قصد دارند بسیاری از مشکلات نخستین دیویژن مانند عدم وجود سرورهای اختصاصی در چند وقت ابتدایی عرضه را برطرف کنند. گفتنی است که بنابر اعلام قبلی یوبیسافت، دیویژن 2 طی سال 2018 به بازار عرضه می شود و احتمالاً در ماه اکتبر یا نوامبر باید منتظرش باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Mohsen mmi
    Mohsen mmi | ۱۸ اسفند ۱۳۹۶

    یکش که خیلی مزخرف بود ...

    • saman s
      saman s | ۱۸ اسفند ۱۳۹۶

      میشه بفرمایید از چ لحاظ مزخرف بود؟

مطالب پیشنهادی