ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

فیلیپس از مانیتور 49 اینچی خمیده با نسبت 32 به 9 رونمایی کرد

فیلیپس به تازگی از مانیتور خمیده 49 اینچی جدیدی رونمایی کرده که نسبت نمایشگر عریض 32 به 9 را ارائه می دهد. مدل مانیتور جدید «Brilliance 492P8» است که رزولوشنی 5120 در 1440 دارد. علی ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۵:۰۰

فیلیپس به تازگی از مانیتور خمیده 49 اینچی جدیدی رونمایی کرده که نسبت نمایشگر عریض 32 به 9 را ارائه می دهد.

مدل مانیتور جدید «Brilliance 492P8» است که رزولوشنی 5120 در 1440 دارد. علی رغم اینکه مانیتور یاد شده اولین نمونه 49 اینچ خمیده ای نیست که معرفی شده (این افتخار قبلاً به سامسونگ رسیده بود)، ولی اولین مانیتوری است که این رزولوشن بالا را در نسبت 32 به 9 ارائه می دهد.

البته قبلاً این مانیتور در رویداد IFA تابستان سال جاری نمایش داده شده بود، ولی در آن زمان رزولوشن آن 3840 در 1080 اعلام شده بود. نمونه ای که به تازگی معرفی شده رزولوشن بالاتری را ارائه می دهد و قرار است در سه ماهه چهارم سال جاری میلادی روانه بازار آمریکا شود.

برای توسعه این مانیتور، فیلیپس بیش از این که روی قابلیت های آن برای گیمرها تمرکز کند، بر بهره وری آن متمرکز شده است. در معرفی این مانیتور اشاره ای به فناوری های FreeSync از AMD یا G-Sync h انویدیا نشده. همچنین نرخ رفرش و زمان پاسخ دهی آن مشخص نشده. با این حال برخی از مشخصات فنی آن اعلام شده است.

مانیتور مورد بحث دارای انحنای 1800R بوده و میزان روشنایی 600 نیت را ارائه می دهد. میزان کنتراست آن نیز 5000 به یک است. درگاه هایی که برای آن در نظر گرفته شده دیسپلی پورت، HDMI ،USB-C، VGA ،USB 3.0 و یک درگاه شبکه است.

این مانیتور که برای دریافت جایزه طراحی IF نیز انتخاب شده از حاشیه های نمایشگر بسیار باریکی بهره می برد و زاویه دید آن 178 درجه عنوان شده. فیلیپس مانیتور جدید را برای استفاده در زمینه های تولید محتوای صوتی و تصویری، مهندسی، مالی و سایر صنایع پیشنهاد داده است.

در حال حاضر اشاره ای به قیمت این مانیتور نشده، ولی انتظار می رود با توجه به اینکه رزولوشن بالایی را با مشخصات یاد شده ارائه می دهد، با قیمت بالایی روانه بازار شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی