ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تاریخ برگزاری بیست و نهمین کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل مشخص شد

بیست و نهمین کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل قرار است از روز ۱۴ خرداد در شهر سن خوزه‌ی کالیفرنیا آغاز شده و تا ۴ روز بعد به طول انجامد. اکنون توسعه‌دهندگان برنامه‌های اپل می‌توانند بلیط‌های خودشان را ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۰:۳۰

بیست و نهمین کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل قرار است از روز ۱۴ خرداد در شهر سن خوزه‌ی کالیفرنیا آغاز شده و تا ۴ روز بعد به طول انجامد. اکنون توسعه‌دهندگان برنامه‌های اپل می‌توانند بلیط‌های خودشان را از طریق ثبت نام در وبسایت مخصوص این رویداد تهیه کنند.

روند اختصاص بلیط رویداد یادشده، بدین شکل است که نام هر فرد به گستره‌ی بی‌شماری از اسامی ثبت‌نام شده اضافه می‌شود و پس از تمام شدن مهلت ثبت‌نام، الگوریتمی تصادفی وظیفه‌ی انتخاب نفرات شرکت کنند‌ه را برعهده خواهد داشت. در صورتی که نام شخصی از این قرعه‌کشی بیرون آید، هزینه ورودی این مراسم به طور خودکار از حساب کاربری اپل آن شخص کم خواهد شد. هزینه‌ی ورودی برای آمریکا‌‌یی ها 1599 دلار است اما ممکن است برای ساکنین دیگر کشور‌های نرخی متفاوت داشته باشد.

در بیست و هشتمین کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل که سال گذشته برگزار شد، از سیستم‌عامل‌های iOS 11 و WatchOS 4 به همراه دو تبلت آیپد پرو رونمایی شد. ضمن اینکه بلند‌گوی خانگی جدید این شرکت‌ یعنی هوم پاد و سیستم‌های تعبیه شده در دستیار هوش مصنوعی سیری گل سرسبد این کنفرانس بود.

طبق اطلاعات بدست آمده، کمپانی کوپرتینویی قرار است سیستم‌عامل iOS 12 را به همراه آیپد پرو های جدیدش معرفی کند. این گجت‌ها قرار است از نمایشگر لبه تا لبه، دوربین TrueDepth و ویژگی Face ID بهره ببرند. به عبارت دیگر اپل قصد دارد در تبلت های آیپد پرو جدید، تمامی ویژگی‌های تعبیه شده‌ی آیفون 10 را قرار دهد و بدین شکل آن‌ها را به پیشرفته‌ترین مدل های بازار تبدیل کند.

احتمال دارد که شرکت یاد شده، نسل جدیدی از آیفون SE را نیز رونمایی کند. بر اساس شایعات به دست آمده، آیفون SE 2 قرار است از نمایشگری ۴.۲ اینچی به همراه چیپست A10 فیوژن سال ۲۰۱۶ بهره ببرند. به احتمال قوی تلفن هوشمند یادشده ۲ گیگابایت رم و ۳۲ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت. ضمن اینکه وعده داده شده، این مدل از نسخه‌ی نسل جدید و سریع‌تر Touch ID استفاده کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی