ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

فروش سنسور و لنز دوربین گوپرو
تکنولوژی

به زودی لنز و سنسورهای ساخت گوپرو در محصولات دیگر شرکت ها به کار خواهند رفت

همه ما از اوضاع نه چندان به سامان فروش دوربین های گوپرو (GoPro) آگاه هستیم. این شرکت در تازه ترین تلاش برای تنوع بخشیدن به منابع درآمدی خود برا نخستین بار قراردادی را با کمپانی ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۳ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۷:۰۰

همه ما از اوضاع نه چندان به سامان فروش دوربین های گوپرو (GoPro) آگاه هستیم. این شرکت در تازه ترین تلاش برای تنوع بخشیدن به منابع درآمدی خود برا نخستین بار قراردادی را با کمپانی تامین کننده Jabil به امضا رسانده تا به کمک خطوط تولید این شرکت نیاز شرکای آینده خود به سنسور و لنز دوربین های خود را تامین نماید.

این دو شرکت از زمان عرضه اکشن کم Hero4 تا به امروز با یکدیگر همکاری داشته اند، اما از این پس علاوه بر تولید دوربین های برند گوپرو، Jabil تامین نیاز دیگر برندها به سنسور و لنزهای طراحی شده توسط گوپرو را نیز بر عهده خواهد داشت.

در حال حاضر در بسیاری از عرصه ها از جمله رباتیک، خودروهای بدون راننده و پهپادها از دوربین های گوپرو بابت کیفیت بالای تصویربرداری و مقاومت زیاد آنها در شرایط متفاوت محیطی استفاده می شود. حال مقامات استارتاپ آمریکایی به فکر آن افتاده اند تا خود به طور مستقیم تامین کننده نیاز دیگر شرکت ها و صنایع به سنسور و لنزهایش باشد.

یکی از مدیران Jabil معتقد است که با آغاز این حرکت جدید مشتریان تازه ای برای سخت افزارهای مورد بحث از میان ارگان ها نظامی، امنیتی، امدادرسان و همچنین تولید کنندگان ابزارهای هوشمند خانگی یافت خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی