ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل Moto G6 موتورولا
تکنولوژی

احتمال عرضه موبایل های سری Moto G6 موتورولا تا یک ماه دیگر

موبایل های میان رده و نسبتاً محبوب سری Moto G موتورولا در آینده نزدیک به روز رسانی خواهند شد. طبق شنیده های جدید موبایل Moto G6 به همراه دو موبایل دیگر از این سری یعنی ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۶ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۹:۳۰

موبایل های میان رده و نسبتاً محبوب سری Moto G موتورولا در آینده نزدیک به روز رسانی خواهند شد. طبق شنیده های جدید موبایل Moto G6 به همراه دو موبایل دیگر از این سری یعنی G6 Play و G6 Plus در میانه های ماه می، یعنی حدود یک ماه دیگر به طور رسمی رونمایی خواهند شد.

این اطلاعات از طریق صفحه فروش موبایل های مذکور که مدت کوتاهی در وبسایت خرده فروشی Fry قرار گرفته بود به دست آمده، گرچه این صفحه حالا دیگر در دسترس نیست.

موبایل Moto G6 موتورولا

بر اساس شنیده های پیشین تلفن هوشمند Moto G6 مجهز به نمایشگری ۵.۷ اینچی با حاشیه های باریک، نسبت تصویر ۱۸:۹ و رزولوشن 1080p خواهد بود. ضمن این که سازنده ۴ یا ۶ گیگابایت رم، ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی به همراه یک دوربین دوگانه را در بدنه پشتی برای آن در نظر گرفته است. وظیفه امور پردازشی نیز در این موبایل بر عهده چیپیست اسنپدراگون ۴۵۰ خواهد بود. ظاهراً قرار است این موبایل با برچسب قیمت جذاب ۲۵۰ دلاری راهی بازار شود.

همان طور که از نام آن می توان حدس زد، G6 Plus قوی ترین نسخه در میان نسل تازه موبایل های سری G موتورولا خواهد بود. بر اساس شایعات نمایشگر به کار رفته در این محصول از لحاظ مشخصات مشابه موبایل Moto G6 است، اما اندازه آن به ۵.۹۳ اینچ افزایش یافته. ضمن این که گفته شده در زیر این نمایشگر پردازشگر قدرتمندتر اسنپدراگون ۶۳۰ و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی جای خواهد گرفت. این محصول در زمان عرضه با پرداخت ۳۰۰ دلار قابل خریداری خواهد بود.

موبایل Moto G6 موتورولا

به مانند همیشه نسخه Play موبایل های موتورولا از قیمتی کمتر نسبت به مدل اصلی برخوردار هستند، در شرایطی که از لحاظ ظرفیت باتری در وضع بهتری قرار دارند. بدین ترتیب G6 Play نیز به جای باتری ۳ هزار میلی آمپر ساعتی Moto G6، مجهز به یک باتری غول پیکر ۴ هزار میلی آمپر ساعتی خواهد بود که قرار است برای مدتی طولانی تامین نیرو برای پردازنده اسنپدراگون ۴۲۷ را برعهده داشته باشد. گفته شده این محصول با قیمت ۲۰۰ دلاری و نمایشگری HD راهی بازار خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • محمد رضا
    محمد رضا | ۱۷ فروردین ۱۳۹۷

    باقیمت دلار وگمرک و ریجستری میشه ۲میلیون کجاش اقتصادیه

مطالب پیشنهادی