ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

کنسول Mega Drive Mini توسط سگا معرفی شد

سگا کنسول Mega Drive Mini را به مناسبت سی سالگی کنسول خاطره انگیز مگا داریو، عرضه خواهد کرد. این کنسول در ابتدا در ژاپن و پس از مدتی در ایالات متحده و سایر مناطق در ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲۶ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۵:۴۱

سگا کنسول Mega Drive Mini را به مناسبت سی سالگی کنسول خاطره انگیز مگا داریو، عرضه خواهد کرد. این کنسول در ابتدا در ژاپن و پس از مدتی در ایالات متحده و سایر مناطق در دسترس خواهد بود.

هفته گذشته مدیرعامل سگا گفته بود این شرکت قصد ورود دوباره به ساخت سخت افزار را دارد و موفقیت عرضه دوباره کنسول NES توسط نینتندو، در این تصمیم سگا بی تاثیر نیست. این کمپانی، پس از شکست کنسول دریم کست در سال 2001، از کسب و کار مربوط به کنسول بازی ویدیویی کنار کشید.

کنسول Mega Drive Mini کوچک تر از نسخه کلاسیک خود به نظر می رسد. جای کارتریج نیز برداشته شده و ظاهراً این کنسول بازی ها را به صورت پیش فرض از روی حافظه اجرا خواهد کرد.

کنسول Mega Drive Mini

البته هنوز اطلاعات کاملی در رابطه با این کنسول در دسترس نیست و سگا برای عرضه برخی از بازی های خود روی Mega Drive Mini با مشکلاتی مانند کپی رایت روبرو خواهد بود. همان طور که اشاره کردیم، جای کارتریج نیز در Mega Drive Mini هایی که در ژاپن عرضه خواهد شد، وجود نخواهد داشت. سایر مناطق، از این امتیاز بهره خواهند برد.

پیش از این سگا کنسول مگا درایو را با همکاری شرکت های دیگری در بازار عرضه کرد که کیفیت پایین این کنسول ها، باعث پشیمانی بسیاری از خریداران آن شده بود. روز گذشته، این کمپانی، خبر عرضه دو قسمت ابتدایی از سری شنمو برای پلی استیشن 4، پی سی و ایکس باکس وان را تایید کرده بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • si_na
    si_na | ۲۶ فروردین ۱۳۹۷

    یادش بخیر چقد براش گریه مردم

  • rad
    rad | ۲۶ فروردین ۱۳۹۷

    وای عالیه ? ? ? ?

مطالب پیشنهادی