ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رندرهای غیر رسمی از A6 و A6 پلاس منتشر شد

دو تلفن همراه گلکسی A6 و A6 پلاس قرار است با جایگیری بین گلکسی A8 و A8 پلاس (مدل‌های ۲۰۱۸) و گلکسی A5 و A7 (مدل‌های ۲۰۱۷) مسیر توسعه سری گلکسی A را در سال ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۳۰ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۵:۳۰

دو تلفن همراه گلکسی A6 و A6 پلاس قرار است با جایگیری بین گلکسی A8 و A8 پلاس (مدل‌های ۲۰۱۸) و گلکسی A5 و A7 (مدل‌های ۲۰۱۷) مسیر توسعه سری گلکسی A را در سال جاری باز کنند. قبلا سام موبایل تایید کرده بود که این تلفن‌های همراه قرار است در اروپا، روسیه و خاورمیانه عرضه شود و با وجود ظاهر شدن گلکسی A6 در وبسایت رسمی سامسونگ می‌توان انتظار داشت این اتفاق زودتر رخ دهد. امروز نیز رندرهای رسمی از هر دو مدل نام‌برده انتشار یافته که ظاهر نهایی موبایل‌ها را نشان می‌دهد.

تعدادی از متخصصین در کانال یوتوب MySmartPrice با لو دهنده مشهور OnLeaks یک تیم تشکیل داده‌اند تا بتوانند رندرهای غیررسمی اما نزدیک به واقعیت از گلکسی A6 و A6 پلاس را انتشار دهند. مدل پلاس این تلفن همراه از دوربین دوگانه در قسمت پشتی بهره خواهد برد و سنسور اثر انگشت نیز به صورت افقی، زیر دو دوربین قرار می‌گیرد. مدل ابتدایی اما فقط یک دوربین خواهد داشت که سنسور اثر انگشت آن هم زیرش قرار گرفته.

از روی تصاویر به سختی می‌توان تشخیص داد که این تلفن همراه بدنه پشتی فلزی یا شیشه‌ای دارد. البته با توجه به سابقه سامسونگ در سری موبایل‌های A می‌توان شیشه را گزینه محتمل‌تری دانست.

متعجب خواهید شد اگر ببینید که به جای پورت تایپ سی، در این تصاویر پورت میکرو یو‌اس‌بی قرار گرفته و احتمالا به همین دلیل است که OnLeaks اعتقاد دارد گلکسی A6 و A6 پلاس همان گلکسی J8 و J8 پلاس هستند با نام‌های متفاوت برای کشورهای دیگر. مشخص نیست که چرا سامسونگ چنین تصمیمی را لحاظ کرده خصوصا که مدل‌های قبلی از همین سری دارای یو‌اس‌بی تایپ سی بودند.

بنچمارک‌های منتشر شده از این دو دستگاه نشان می‌دهد که مدل پایه و پلاس به ترتیب دارای چیپست‌های اگزینوس ۷۸۷۰ و اسنپدراگون ۶۲۵ هستند برای آن‌ها رم ۳ و ۴ گیگابایتی لحاظ شده. اندروید ۸.۰ اوریو هم از همان ابتدا روی دستگاه قرار خواهد داشت.

دو ویدیوی زیر به صورت ۳۶۰ درجه هستند و می‌توانید رندرها را از زاویه‌های مختلف تماشا کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • آریا
    آریا | ۳۰ فروردین ۱۳۹۷

    به نظرم تو بازار فقط نوکیا 6 ارزش خرید داره

  • Mr. Robot
    Mr. Robot | ۳۰ فروردین ۱۳۹۷

    اخه چرا با این پورت مزخرف مارو از خرید منصرف میکنین

مطالب پیشنهادی