ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

لاین
تکنولوژی

پیام رسان ژاپنی لاین، بلاکچین اختصاصی خود را توسعه می دهد

شرکت ژاپنی ارائه دهنده اپلیکیشن پیام رسان لاین اعلام کرده در حال برنامه ریزی برای ایجاد بلاکچین اختصاصی اش است تا از این طریق توسعه اپ های غیرمتمرکز برای پلتفرم خود را بهبود ببخشد. این ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۵:۳۰

شرکت ژاپنی ارائه دهنده اپلیکیشن پیام رسان لاین اعلام کرده در حال برنامه ریزی برای ایجاد بلاکچین اختصاصی اش است تا از این طریق توسعه اپ های غیرمتمرکز برای پلتفرم خود را بهبود ببخشد.

این خبر همزمان با انتشار نقشه راه ۲۰۱۸ شرکت مورد بحث منتشر شد که در واقع از زیرشاخه های غول اینترنتی کره جنوبی به نام Naver محسوب می شود.

در این رویداد Euivin Park مدیر ارشد واحد تکنولوژی این کمپانی اعلام نمود که می خواهد تلاش هایش در راستای توسعه تکنولوژی بلاکچین را چند گام دیگر به جلو ببرد.

این پلتفرم همانطور که خانم پارک به تصویر کشده بود قرار است در اکوسیستمی خارج از محصولات فعلی لاین ساخته شود و از توکن برای تشویق و تسریع توسعه اپ های غیرمتمرکزی بهره بگیرد که یا توسط شرکت های شخص ثالث توسعه می یابند یا خود کمپانی لاین.

بلاکچین

از همین رو آنطور که خانم پارک گفته این شرکت حالا در تلاش است تا افراد بیشتری را برای توسعه بلاکچین در ژاپن، کره جنوبی و همچنین جنوب شرقی آسیا به استخدام در بیاورد.

این خبر چند روز بعد از آن منتشر می شود که شرکت مورد بحث زیرشاخه جدیدی به نام Unblock را در کره جنوبی به بدنه خود اضافه کرد. تمرکز این واحد روی طرح های توسعه و تحقیق مرتبط با بلاکچین است و هدفش یکپارچه سازی اپ های غیرمتمرکز با پلتفرم پیام رسان لاین به منظور ارائه خدمات و قابلیت های بیشتر به کاربران.

در ماه ژانویه امسال نیز این غول پیام رسان ژاپنی خبر داد یک ارز مجازی را ارائه می کند که از طریق اپ لاین پی در اختیار کاربرانش قرار میگیرد. این پروژه همچنین مراحل دریافت لایسنس را در سازمان خدمات مالی ژاپن طی می کند و قرار است به زودی راه اندازی شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Seyyed Mohammad Azarshin
    Seyyed Mohammad Azarshin | ۴ اردیبهشت ۱۳۹۷

    حدود ده بار نوشتم و پاک کردم ولی بیخیال. یکی از دوستام میگفت این لاین سروراش توی ایران هستن. نمی دونم اینجا جای مناسبش هست که بگم یا نه. ولی دنیای امروزه خیلی سیاه شده. آدم به نزدیک ترین کسش هم دیگه نمی تونه اعتماد کنه. یا اینکه بقیه میخوان اعتقاد خودشونو بکنن تو ذهنت.

  • 123456
    123456 | ۴ اردیبهشت ۱۳۹۷

    پخ خخخخخخ

    • mahdi
      mahdi | ۴ اردیبهشت ۱۳۹۷

      مثلا که چی ؟؟فرهنگ استفاده از اینترنت رو هم نداری و بعد کلیم ادعات میشه و همه رو نادون میبینی .بخش نظرات همون طور که اسمشم پیداست واسه نظر دادنه نه خندیدن

مطالب پیشنهادی