ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

بازی Days Gone
ویجیاتو - بازی

اطلاعات جدیدی از بازی Days Gone منتشر شد؛ خبری از بخش چندنفره نیست

تصویر روی جلد این شماره نشریه گیم اینفورمر به یکی از انحصاری های پلی استیشن 4 یعنی بازی Days Gone اختصاص داشت و سازندگان این عنوان در استودیو Bend اطلاعات جدیدی از این بازی را ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۴:۱۵

تصویر روی جلد این شماره نشریه گیم اینفورمر به یکی از انحصاری های پلی استیشن 4 یعنی بازی Days Gone اختصاص داشت و سازندگان این عنوان در استودیو Bend اطلاعات جدیدی از این بازی را با کاربران به اشتراک گذاشتند که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت.

طبق گفته یکی از کارگردان های اصلی بازی، Days Gone تفاوت زیادی با سایر عناوین زامبی کشی خواهد داشت. بازی به صورت جهان باز دنبال خواهد شد و مناطق زیادی برای اکتشاف در نقشه بازی وجود دارند.

برای از بین بردن زامبی ها، با لیست بلندی از اسلحه ها و گجت های مختلف روبرو خواهیم بود. البته سیستم آب و هوای بازی جدا از آن که به صورت هوشمند تغییر می کند، می تواند روی نحوه مبارزات و استفاده شما از اسلحه ها نیز تاثیر گذار باشد. باید گفت، با وجود جزییات بالای گیم پلی، هیچ بخش چندنفره ای در Days Gone وجود ندارد.

سیستم مخفی کاری در بازی وجود خواهد داشت و برای جابجایی می توانید از Fast Travel استفاده کنید. برای جابجا شدن سریع بین نقاط مختلف نقشه نیاز به ساخت پناهگاه هایی دارید که با پاک سازی نقشه میسر می شود.

بازی Days Gone

همان طور که پیش از این در تریلرهای بازی مشاهده کرده بودید، وسیله نقلیه شخصیت اصلی بازی یک موتور سیکلت است. می توانید در بخش های مختلفی، موتور سیکلت خود را ارتقا داهید.

در ادامه صحبت های سازندگان بازی Days Gone به این نکته اشاره شده که بخش داستانی تنها بهانه ای برای از بین بردن زامبی ها نخواهد بود و با داستانی متفاوت روبرو خواهیم شد. داستان بازی از این قرار است که چند سال بعد از شروع یک بیماری بزرگ در ایالات متحده گذشته و شخصیت اصلی بازی که پیش از این در گروه های موتورسواری عضویت داشته، برای بقا در این دنیای آخرالزمانی تلاش می کند.

به نظر می رسد داستان صرفاً به صورت خطی دنبال نمی شود و قادر به تصمیم گیری های خواهید بود که روی سرنوشت شخصیت ها اثر خواهند گذشت. لازم به ذکر است بازی با نرخ فریم 30 و رزولوشن 4K روی پلی استیشن 4 پرو اجرا خواهد شد.

پیش از این تاریخ انتشار Days Gone عقب افتاده بود. بازی در اوایل سال 2019 به صورت انحصاری برای پلی استیشن 4 منتشر خواهد شد و طبق اعلام سازندگان، نباید منتظر نمایش بزرگی از Days Gone در طول رویداد E3 2018 باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی