ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل طی پاییز امسال از سه ساعت هوشمند تحت برند پیکسل رونمایی می‌کند

به نظر می رسد سال 2018 قرار است سالی بسیار خوب برای گوگل باشد. بعد از رونمایی رسمی از اندروید P طی هفته جاری، گوگل حالا برای برگزاری رویداد دیگری در مقر مانتین ویو خود ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۰۹:۳۰

به نظر می رسد سال 2018 قرار است سالی بسیار خوب برای گوگل باشد. بعد از رونمایی رسمی از اندروید P طی هفته جاری، گوگل حالا برای برگزاری رویداد دیگری در مقر مانتین ویو خود آماده می شود که احتمالاً در جریان آن شاهد معرفی دو اسمارت فون جدید از خانواده پیکسل خواهیم بود.

حالا ایوان بلس، افشاگر معروف صنعت تکنولوژی می گوید علاوه بر اسمارت فون های پیکسل 3 و پیکسل 3 اکس ال، گوگل توسعه نخستین ساعت هوشمند تحت برند پیکسل را نیز در دستور کار دارد که طی پاییز پیش رو معرفی می شود. خبر خوب این که گوگل ظاهراً در حال ساخت سه اسمارت واچ مختلف است و به همین خاطر، گزینه های متعددی در مقابل کاربران قرار می گیرد.

علاوه بر بلس، افشاگری دیگر می گوید که این اسمارت واچ های جدید با نام های رمز «تریتون»، «لینگ» و «ساردین» شناخته می شوند. تمامی این ساعت ها به پردازنده اسنپدراگون ویر 3100 مجهز خواهند بود و مصرف باتری بسیار بهینه ای دارند.

متاسفانه هنوز مشخص نیست که وجوه تمایز میان این ساعت ها در چه چیزهایی ظاهر می شود. از یک سو امکان عرضه ساعت های پیکسل در ابعاد گوناگون وجود دارد و از سوی دیگر ممکن است دو مدل از این ساعت ها صرفاً ورژن ارزان قیمت تر یک مدل پرچمدار باشند. در هر صورت باید منتظر ماند و دید که گوگل چه برنامه ای برای بازار پوشیدنی ها دارد و آیا عملکردی موفقیت آمیز از خود به جای می گذارد یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی