ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل سرویس های «یوتوب پریمیوم» و «یوتوب موزیک» را معرفی کرد

برای ماه ها در شایعات خواندیم که گوگل در حال توسعه سرویس جدیدی به نام «یوتوب ریمیکس» است که در نهایت به جایگزینی برای گوگل پلی موزیک تبدیل خواهد شد. بعد از این طی ماه ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۱:۳۰

برای ماه ها در شایعات خواندیم که گوگل در حال توسعه سرویس جدیدی به نام «یوتوب ریمیکس» است که در نهایت به جایگزینی برای گوگل پلی موزیک تبدیل خواهد شد. بعد از این طی ماه گذشته میلادی بود که نام «یوتوب پریمیوم» در کالبدشکافی یک فایل APK کشف شد و موضوع را اسرارآمیزتر از قبل کرد. حالا گوگل با معرفی رسمی دو سرویس جدید مبتنی بر یوتوب، به تمام شایعات خاتمه داده است.

پیش از هر چیز بیایید با «یوتوب پریمیوم» آغاز کنیم که جایگزین «یوتوب رِد» می شود. با این سرویس، کاربران همچنان شاهد هیچ تبلیغی هنگام نمایش ویدیوها نیستند و قابلیت نمایش ویدیو در پس زمینه و پخش آفلاین به قوت خود باقی می مانند. این سرویس اما اندکی از یوتوب رد گران تر است و ماهانه، 12 دلار روی دست کاربران هزینه می گذارد؛ هرچند که اگر از قبل جزو مشترکین یوتوب رد بوده باشید، نیازی به پرداخت هزینه اضافه نیست.

گوگل می گوید سرویس پریمیوم بزودی راه خود را به کشورهایی نظیر اتریش، کانادا، دانمارک، فنلاند، آلمان، ایرلند، ایتالیا، نروژ، روسیه، اسپانیا و بریتانیا باز خواهد کرد و ضمناً سرویس تازه «یوتوب موزیک» را نیز شامل می شود.

شاید با خودتان فکر کنید که مگر از قبل یوتوب موزیک نداشتیم؟ اگرچه حق با شماست اما گوگل می خواهد ذهنیت تان را درباره این سرویس تغییر دهد. در حال حاضر یوتوب موزیک صرفاً ورژنی دستکاری شده از اپلیکیشن یوتوب است که برای استفاده از آن به اشتراک رد نیاز دارید. اما به زودی یوتوب موزیک سرویس های خاص خود را خواهد داشت و از یک پلیر جدید دسکتاپ بهره مند می شود.

یوتوب موزیک درست مثل اسپاتیفای، امکان استفاده از ورژنی رایگان را فراهم می آورد که البته مشروط به شنیدن و دیدن تبلیغات خواهد بود. برای راحت شدن از شر تبلیغات، یا باید ماهانه 10 دلار بپردازید یا اشتراک یوتوب پریمیوم را خریداری کنید. برای اینکه همه چیز گیج کننده تر از قبل شود باید بدانید که یوتوب موزیک از نظر استریم موسیقی جایگزین گوگل پلی موزیک می شود، اما خریدها و حافظه ابری پلی موزیک کماکان قابل دسترسی خواهند بود.

در حال حاضر مشخص نیست گوگل پریمیوم از چه زمانی شروع به کار خواهد کرد اما یوتوب موزیک از سه شنبه آتی در دسترس قرار می گیرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Reza Goodarzi
    Reza Goodarzi | ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۷

    حیف پول

مطالب پیشنهادی