ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ رسماً تایید کرد: بیکسبی 2.0 همراه با گلکسی نوت 9 عرضه می شود

هیچ شکی نیست که سامسونگ می خواهد پلتفرم دستیار دیجیتالی بیکسبی را بیش از پیش بهبود دهد؛ خصوصاً با درنظرگیری این موضوع که امروزه کمپانی های متعددی دست به توسعه چنین دستیارهایی زده اند و ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۹:۰۰

هیچ شکی نیست که سامسونگ می خواهد پلتفرم دستیار دیجیتالی بیکسبی را بیش از پیش بهبود دهد؛ خصوصاً با درنظرگیری این موضوع که امروزه کمپانی های متعددی دست به توسعه چنین دستیارهایی زده اند و هر یک مخاطبان خاص خود را دارند. در ماه فوریه، مدیرعامل سامسونگ تایید کرده بود که ورژن بعدی بیکسبی همراه با دومین پرچمدار سامسونگ در سال 2018 عرضه می شود.

حالا امروز گری جی. لی، مدیر مرکز هوش مصنوعی واحد تحقیقات سامسونگ نیز به نشریه ای کره ای گفته است که پرچمدار بعدی این کمپانی، گلکسی نوت 9 به صورت پیش فرض ورژن بهبودیافته بیکسبی را شامل می شود.

بیکسبی

او در ادامه توضیح می دهد که بیکسبی 2.0 از قابلیت های پیشرفته ای مثل پردازش بهبودیافته زبان طبیعی، مقاومت بیشتر در برابر نویز و پاسخدهی سریعتر بهره مند شده و در مجموع تجربه کاربری بهتری به ارمغان می آورد.

برای اینکه ورژن جدید بیکسبی تا حد ممکن سریع و بهبودیافته باشد، سامسونگ قرار است نیروی کاری متخصص خود در زمینه هوش مصنوعی را به 1000 نفر برساند. علاوه بر این، بیکسبی قرار است تا پایان سال جاری میلادی، روی 14 میلیون دستگاه در دسترس باشد.

در نهایت گفتنی است که انتظار می رود گلکسی نوت 9 اواخر ماه آگوست معرفی شود اما این فبلت تا پیش از ماه سپتامبر راه خود را به بازارهای سراسر جهان باز نخواهد کرد. بد نیست بدانید که رونمایی از این دستگاه در جریان نمایشگاه IFA 2018 برلین صورت خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • JEFRiUM
    JEFRiUM | ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷

    با گذشت تقریبا یک سال از معرفی بیکسبی ، دارندگان S7 هنوز از وجود اون محروم هستند.هرچند به مراتب گوگل اسیتنت عملکرد به مراتب بهتری داره، اما نفس عمل سامسونگ بسیار شرم آور هست برای عرضه نکردن بیکسبی برای پنجاه میلیون کاربر S7.
    همچنین با گذشت حدود 5 ماه از سال ۲۰۱۸ هنوز سری S7 آپدیت اندروید ۸ رو دریافت نکرده. به جز ریجن بریتانیا.
    اینهم شرم آوره و البته به سیاست کثیف فروش برمیگرده که میخوان کاری کنن کاربران S7 رو به سمت خرید S9 هل بدهند.

مطالب پیشنهادی