ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

وزیر ارتباطات یک بار دیگر از احتمال رفع فیلتر توییتر می‌گوید

وزیر ارتباطات که مدتی در جمع خبرنگاران حاضر نشده بود امروز در حاشیه نشست هیات دولت یک بار دیگر در خصوص رفع فیلتر توییتر ابراز امیدواری کرده است. امروز «اعتماد آنلاین» گزارش داده است که ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۹ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۵:۲۷

وزیر ارتباطات که مدتی در جمع خبرنگاران حاضر نشده بود امروز در حاشیه نشست هیات دولت یک بار دیگر در خصوص رفع فیلتر توییتر ابراز امیدواری کرده است.

امروز «اعتماد آنلاین» گزارش داده است که جهرمی در رابطه با آخرین وضعیت رفع فیلترینگ توییتر گفته است: «تصور می‌کنم نظر ۶ وزیر دولت و ۲ نماینده منتخب مجلس که برخاسته از آرای مردم هستند، محترم شمرده خواهد شد.»

در ۳۱ اردیبهشت ماه پایگاه اطلاع رسانی دولت به شایعات پایان داد و رسماً اعلام کرد که ۶ وزیر دولت دوازدهم به همراه دو نماینده مجلس که عضو کمیته فیلترینگ هستند، با ارسال نامه‌ای برای دادستان کل کشور خواستار طرح موضوع رفع فیلتر توییتر در این کار گروه شده‌اند.

به این شکل ۸ نفر از ۱۲ عضو، یعنی اکثریت اعضای کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه با رفع فیلتر توییتر به شکل علنی موافقت کرده بودند اما در ادامه دادستان کل کشور خبر داد که این شبکه اجتماعی رفع فیلتر نخواهد شد.

«حجت الاسلام محمدجعفر منتظری» دادستان کل کشور در همین رابطه گفته بود: «توییتر به موجب دستور قضایی فیلتر شده و مادامی که شرایط توئیتر مثل گذشته باشد، دستور قضایی به استحکام خود باقی است.»

اکنون پس از گذشت ۱۰ روز از درخواست برای رفع فیلتر توییتر توسط اکثریت اعضای کارگروه فیلترینگ و رد آن توسط دادستان کشور، وزیر ارتباطات دوباره در خصوص این موضوع اظهار امیدواری کرده است.

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (15 مورد)
  • mohammadrd
    mohammadrd | ۱۲ خرداد ۱۳۹۷

    ... و مادامی که شرایط توئیتر مثل گذشته باشد، دستور قضایی به استحکام خود باقی است. خب وقتی اینطرف نمیدونه اصن توییتر فرقش با بقیه شبکه ها مثل اینستا تو چیه و توییتر طوری درست شده که آخرین اخبار دست مردم باشه برای چی شده تصمیم گیرنده نهایی برای فیلترینگ؟ مملکت ماله باباشه؟

  • Mehravaz
    Mehravaz | ۱۰ خرداد ۱۳۹۷

    خدایا اگر هستی بداد مردم برس

  • ?️
    ?️ | ۹ خرداد ۱۳۹۷

    جناب @یاغی، دقیقا مشکل مردم، نبودن جریان آزاد اطلاعات است تا از اعمال و رفتار مسئولین با خبر شوند و نظارت کنند. چیزی که توسط تلگرام فراهم شده بود. دقیقا مشکل اصلی فرق بین سروش و تلگرام است.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی