ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

معرفی موبایل Lenovo Z5 لنوو
تکنولوژی

در کمال ناباوری موبایل Lenovo Z5 با بریدگی بالای نمایشگر معرفی شد

ساعاتی قبل کمپانی لنوو در شهر پکن از موبایل جدید خود Lenovo Z5 رونمایی کرد. محصولی که مانند بسیاری از نمونه های تازه معرفی شده دارای حاشیه های کم نمایشگر و یک بریدگی در بالای آن ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۴:۲۴

ساعاتی قبل کمپانی لنوو در شهر پکن از موبایل جدید خود Lenovo Z5 رونمایی کرد. محصولی که مانند بسیاری از نمونه های تازه معرفی شده دارای حاشیه های کم نمایشگر و یک بریدگی در بالای آن است. چنین اتفاقی این روزها بسیار تکرار می شود، اما منحصراً برای لنوو یک فاجعه و حتی فریبکاری به حساب خواهد آمد.

از حدود یک ماه قبل بود که کمپانی چینی با انتشار تصاویری تقطیع شده از موبایلی جدید این تصور را در ذهن همه ایجاد کرد که قصد دارد برای نخستین بار یک موبایل با نمایشگر واقعاً تمام صفحه را راهی بازار کند. دیروز تصویری از این محصول در فضای مجازی منتشر شد که نشان می داد در اصل Lenovo Z5 در بخش پایینی نمایشگر خود دارای حاشیه ای نه چندان باریک است.

بسیاری از ما گرچه کمی دلسرد شدیم اما تصور کردیم که قرار است مطابق آنچه در Mi Mix شیائومی دیدیم، دوربین سلفی و سنسورهای اصلی به این بخش منتقل شده و در بالای نمایشگر شاهد نمایی یکدست با حداقل حاشیه باشیم.

معرفی موبایل Lenovo Z5 لنوو

اما امروز و همزمان با رونمایی رسمی از Lenovo Z5 در شهر پکن، همه چیز چون آوار بر سر علاقه مندان خراب شد. چون موبایلی که روزی قرار بود یک بدون حاشیه تمام عیار باشد، حالا علاوه بر حاشیه پایین در بالای نمایشگر خود نیز یک بریدگی دارد.

محصول تازه لنوو مجهز به نمایشگری ۶.۲ اینچی با نسبت تصویر ۱۹:۹ و رزولوشن 1080p است. کمپانی سازنده مدعیست که حاشیه های نمایشگر این موبایل از دو محصول مشابه دیگر خود یعنی آیفون X اپل و Mi 8 شیائومی نیز کمتر است. ضمناً در کمال تعجب و برخلاف ادعای پیشین معاون مدیرعامل لنوو، نسبت نمایشگر به پنل در موبایل مورد بحث برابر با ۹۰ درصد است (نه ۹۵ درصد)

از دیگر مشخصات سخت افزاری Lenovo Z5 می توان به بهره مندی آن از چیپست هشت هسته ای اسنپدراگوم 636، رم ۶ گیگابایتی، باتری ۴ هزار میلی آمپر ساعتی و دوربین دوگانه ۱۶ مگاپیکسلی اشاره کرد.

معرفی موبایل Lenovo Z5 لنوو

نسخه مجهز به ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی این موبایل با قیمت حدود ۲۰۰ دلار و نسخه بهره مند از ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی آن به قیمت معادل ۲۸۰ دلار در کشورهای چین و هند قابل تهیه خواهند بود.

اگر تبلیغات فریبنده و دروغین لنوو نبود، موبایل Lenovo Z5 با این طراحی زیبا و قیمت بسیار ایدال به محصولی هیجان انگیز تبدیل می شد، اما در حال حاضر بیشتر علاقه مندان پس از رونمایی از آن در یک حس مشترک هستند: ناامیدی.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (21 مورد)
  • soheil
    soheil | ۱۶ خرداد ۱۳۹۷

    چرا همه گوشیا دارن شبیه هم میشن
    اینم که پشتش کاملا هوآوی پی بیسته ?

  • mehdi.na
    mehdi.na | ۱۶ خرداد ۱۳۹۷

    تجربه خوبی از لنوو ندارم.رو کاغذ همه چی خوبه ولی زمان استفاده میبینی کلی ایراد اعصاب خوردکن دلره.من k3 note داشتم.تاچ و باتری و مشکلات نرم افزاری کلافه ام کرده بود.

  • salemi
    salemi | ۱۵ خرداد ۱۳۹۷

    ۲۰۰ دلار!!! خب چرا ایراد میگیرین؟!! باید حتما ۱۰۰۰ دلار باشه که بگید واو نو اوری داره و تعریف کنید ?

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی