ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

شاتل موبایل
تکنولوژی

طرح ویژه شاتل موبایل برای ارائه اینترنت رایگان در ازای برقراری تماس

شاتل موبایل خبر می‌دهد که طرح جدیدی را آغاز کرده که بر اساس آن، کاربر می‌تواند تا ۲۰ گیگابایت اینترنت رایگان دریافت کند. این اپراتور مجازی برای ماه رمضان طرح‌هایی در نظر گرفته که مورد ...

پگاه طوسی
نوشته شده توسط پگاه طوسی | ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۴:۲۰

شاتل موبایل خبر می‌دهد که طرح جدیدی را آغاز کرده که بر اساس آن، کاربر می‌تواند تا ۲۰ گیگابایت اینترنت رایگان دریافت کند.

این اپراتور مجازی برای ماه رمضان طرح‌هایی در نظر گرفته که مورد توجه مشترکان این اپراتور است. این طرح جدید از ابتدای ماه مبارک رمضان برای مشترکان قبلی و جدید شاتل موبایل راه اندازی شده است.

البته طرح ماه رمضان شاتل موبایل، تنها مختص به مشترکان قدیمی این اپراتور نیست و طبق این طرح مشترکانی که تا پایان بهار ۹۷ اقدام به خرید سیم کارت و فعال سازی آن کنند و در این بازه زمانی، حداقل ۱۵ دقیقه تماس خروجی داشته باشند؛ تا سقف ۲۰ گیگ اینترنت هدیه دریافت خواهند کرد. شاتل موبایل در همین رابطه می‌گوید:

«مشترکان تا پایان ماه مبارک رمضان در صورت برقراری 15 الی 30 دقیقه مکالمه خروجی در طی یک هفته، 5/1 گیگابایت اینترنت همراه در طی هفته بعد و در ازای 30 الی 45 دقیقه مکالمه، 5/3 گیگابایت ترافیک 3G و 4G در هفته بعد دریافت خواهند کرد. همچنین در صورت برقراری 45 الی 60 دقیقه مکالمه، 7 گیگابایت اینترنت هفتگی شامل حال‌شان خواهد شد.»

شاتل موبایل

به علاوه مشترکان این اپراتور در صورت برقراری حداقل 60 دقیقه مکالمه، 20 گیگابایت اینترنت همراه 7 روزه در هفته بعد روی سیم کارت شاتل موبایل خود دریافت می‌کنند.

اگر قصد استفاده از این شرایط را دارید می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره بسته‌های جدید سیم کارت‌های شاتل موبایل، انتخاب شماره و خرید سیم‌کارت به وب سایت این اپراتور مراجعه کنید، تا اطلاعات دقیق‌تری متناسب با خواسته‌های خود دریافت کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • Name
    Name | ۱۹ خرداد ۱۳۹۷

    یکی لطفاً به من بگه آیا سیم کارت های شاتل میتونند به بی تی اس ایرانسل وصل بشن چون منطقه ما فقط ایرانسل پوشش داره

    • اردلان
      اردلان | ۱۹ خرداد ۱۳۹۷

      خودش که بی تی ای نداره. به بی تی اس های ایرانسل‌و همراه اول وصل میشن.
      در کل به درد نمی خوره
      من سه تا خط واسه اینترنتش و تماس اولیه رایگانش گرفتم، وقتی‌تموم شد انداختمشون دور، چون مبلغ تماس و هزینه ی اینترنتش از ایرانسل‌و همراه اول گرونتره

  • bahram Shademanpo
    bahram Shademanpo | ۱۹ خرداد ۱۳۹۷

    به این میگن رایگان؟

  • Mohammad
    Mohammad | ۱۹ خرداد ۱۳۹۷

    ?نماینده مجلس:
    "تلگرام طلایی" متعلق به جمهوری اسلامی است

    حسن بیکی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:
    ?وزیراطلاعات در ضیافت افطاری اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی و جمعی از نمایندگان مجلس عنوان کرد که تلگرام طلایی متعلق به جمهوری اسلامی ایران است و اکنون 25 میلیون عضو دارد و قانونی است.

    ?نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی هم گفته: تلگرام طلایی به این دلیل فیلتر نیست که تحت کنترل است و در مواقع خاص امنیتی، قابل رهگیری است.

مطالب پیشنهادی