ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

اطلاعات کامل از Fallout 76 منتشر شد؛ آغاز انقراض بشر [تماشا کنید]

خوشبختانه قبل از آنکه کامل از کنفرانس ضعیف بتسدا ناامید شویم، نمایش جامع و اعلام اطلاعات تکمیلی Fallout 76 توانست تا حدی کنفرانس بتسدا را از سقوط به درون سیاهچاله بدترین نمایش های تاریخ E3 ...

پدرام بهادری
نوشته شده توسط پدرام بهادری | ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ | ۰۷:۵۹

خوشبختانه قبل از آنکه کامل از کنفرانس ضعیف بتسدا ناامید شویم، نمایش جامع و اعلام اطلاعات تکمیلی Fallout 76 توانست تا حدی کنفرانس بتسدا را از سقوط به درون سیاهچاله بدترین نمایش های تاریخ E3 نجات دهد.

در ابتدا تیزر کوتاه پخش شده در کنفرانس مایکروسافت بار دیگر به نمایش در آمد اما در ادامه تاد هاوارد تقریبا به تمامی شک و شبهه ها پیرامون نسخه جدید پاسخ داد. همان طور که پیش تر اعلام شد، فال اوت 76 این بار به سراغ ایالت ویرجینیای غربی رفته که به گفته هاوارد ایالتی ایده آل و مملو از شهرهای کوچک و مناطق مخفی و مرموز دولتی است.

همچنین این نسخه از سری به دورانی پیش از تمامی نسخه های قبلی از نظر زمانی باز می گردد، به عبارت دیگر فال اوت جدید این شانس را به شما می دهد تا از همان لحظه شروع و سقوط بمب های اتم قدم به دنیای آخرالزمانی بازی بگذارید. به خصوص حالا که دنیای مخروبه و ترسناک بازی چهار برابر بزرگتر از نسخه قبلی شده است.

البته این دنیای بزرگ و وسیع قرار نیست که خالی و بدون محتوا باقی بماند. گونه های جدیدی از موجودات جهش یافته به بازی اضافه شده اند که پیش از این در هیچکدام از نسخه های قبلی دیده نشده بودند و مهم تر از آن، فال اوت 76 کاملا آنلاین خواهد بود. تاد هاوارد، کارگردان بازی نیز بلافاصله بعد از اعلام این خبر به نگرانی ها پایان داد و گفت که بازی دارای بخش داستانی بوده و امکان تجربه آن به صورت تک نفره نیز وجود دارد.

اما به گفته هاوارد چشم انداز بتسدا برای ساخت عنوانی کاملا آنلاین کمی متفاوت با دیگر بازی های امروزی است. تعداد بازیکنان هر سرور بسیار کمتر از ارقامی چون 100 نفر است و تمامی پیشرفت ها و آیتم هایی که جمع آوری می کنید، با مردن شما از بین نخواهند رفت. همچنین بتسدا برای جلوگیری از پیش آمدن مشکلات رایج فنی بازی های آنلاین، از سرورهای اختصاصی خود استفاده خواهد کرد.

اضافه شدن بخش چند نفره به دنیای فال اوت پتانسیل های فراوانی را ایجاد کرده، در ویدیوهای آموزشی که از بازی به نمایش در آمد، مشخص شد که گیمرها می توانند به یکدیگر پیوسته و در قالب تیمی چند نفره به ماجراجویی و گشت و گذار در دنیای بزرگ بازی بپردازند و یا هر لحظه امکان دارد بازیکن دیگری که در نزدیکی شما سکونت گزیده، بی دلیل به شما هجوم آورد. البته جایی برای نگرانی نیست چرا که در نسخه جدید امکان ساخت و ساز در تمامی نقاط نقشه وجود دارد.

ویژگی جالب و جدید دیگر بازی وجود سایت های اتمی مخفی در سراسر ایالت ویرجینیا است که اگر ریسک پیدا کردن و مواجه شدن با خطرات بر سر راه آن را به جان بخرید، قادر خواهید بود کنترل بمب های اتم را در اختیار گرفته و هر جایی از نقشه را که خواستید با قارچ اتمی مزین کنید. در نهایت تصاویری از نسخه کالکتور بازی منتشر شد که شامل نقشه ای فیزیکی از دنیای بازی، اکشن فیگورهایی برای قرار دادن روی نقشه و کلاه مخصوص زره پاور آرمور می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • E.A
    E.A | ۲۱ خرداد ۱۳۹۷

    باید باحال باشه

مطالب پیشنهادی