ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

بعد از داستان اسباب بازی و کارخانه هیولاها، Frozen هم به Kingdom Hearts 3 آمد [تماشا کنید]

در جریان کنفرانس مایکروسافت در نمایشگاه E3 2018، کمپانی اسکوئر انیکس نمایش جدیدی از بازی Kingdom Hearts 3 داشت که مثل همیشه بسیار جذاب بود. در این تریلر تازه، تمرکز سازندگان مجدداً بر معرفی شخصیت ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ | ۰۱:۲۳

در جریان کنفرانس مایکروسافت در نمایشگاه E3 2018، کمپانی اسکوئر انیکس نمایش جدیدی از بازی Kingdom Hearts 3 داشت که مثل همیشه بسیار جذاب بود. در این تریلر تازه، تمرکز سازندگان مجدداً بر معرفی شخصیت های تازه منعطف بود. بعد از نمایش شخصیت های انیمیشن هایی مثل Wreck it Ralph، کارخانه هیولاها و داستان اسباب بازی، حالا نوبت به کاراکترهای Frozen رسیده تا راه خود را به عنوان مورد انتظار اسکوئر انیکس باز کنند.

مثل معمول، تریلر جدید کینگدام هارتس 3 بر نمایش المان های داستانی تمرکز داشت و بخش های کمی از آن به نمایش گیم پلی تعلق داشت؛ اما باز هم همه چیز بسیار جذاب به نظر می رسد و ظاهراً صبر نزدیک به ده ساله ای که برای نسخه سوم به خرج داده ایم، ارزشش را داشته است.

گفتنی است که تمام این انیمیشن ها، هرکدام جهانی جداگانه و منحصر به فرد در دنیای کینگدام هارتس 3 دارند و به همین خاطر، باید منتظر گیم پلی ای بسیار طولانی و متغیر باشیم که در جهان های مختلف دنبال شده و به تبع آن، المان های متفاوتی را در گیم پلی شامل می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی