ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

تریلر جدیدی از بازی Crackdown 3 منتشر شد [تماشا کنید]

بعد از آن که بازی Crackdown 3 تا سال 2019 تاخیر خورد، مایکروسافت در طول کنفرانس خود در نمایشگاه E3 تریلر جدیدی از گیم پلی این بازی را منتشر کرد. این تریلر که بیشتر روی ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ | ۰۲:۱۰

بعد از آن که بازی Crackdown 3 تا سال 2019 تاخیر خورد، مایکروسافت در طول کنفرانس خود در نمایشگاه E3 تریلر جدیدی از گیم پلی این بازی را منتشر کرد. این تریلر که بیشتر روی شخصیت Terry Crews معطوف بود، حضور او در نبردهای مختلفی را نشان می داد.

این عنوان ابتدا قرار بود در تاریخ 2016 منتشر شود، برای عرضه در سال 2017 عقب افتاد و سرانجام تاریخ انتشار آن به سال 2019 معوق شده است.

صادقانه باید گفت که وضعیت بازی های انحصاری ایکس باکس وان در سال های اخیر تعریفی ندارد. در حالی که سونی در مدتی کوتاه با انتشار بازی های درجه یکی مانند Horizon Zero Dawn و God of War برای پلی استیشن 4 غوغایی به پا کرده و بازی های دیگری مانند The Last of Us: Part 2، اسپایدرمن و Death Stranding را تقویم خود دارد، هنوز اطلاعات جامعی از انحصاری های آتی کنسول نسل هشتمی مایکروسافت در دسترس نیست.

وظیفه ساخت Crackdown 3 بر عهده سه استودیو متفاوت است. استودیو Raegent، استودیو Sumo Digital و Cloudgine چندسالی می شود چرخه طاقت فرسای ساخت این عنوان را ادامه می دهند. فیل اسپنسر خبر داد که این عنوان در هنگام عرضه برای مشترکین Game Pass رایگان خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی