ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

10 دقیقه از گیم پلی بازی Division 2 را این جا ببینید [تماشا کنید]

نمایش خوب بازی Division 2 در کنفرانس یوبی سافت طی رویداد E3 2018 بسیاری را امیدوار کرد. دیگر خبری از بزرگنمایی های غیرقابل باور و نمایش گرافیکی باورنکردنی که در نسخه اصلی خبری از آن ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۵:۴۵

نمایش خوب بازی Division 2 در کنفرانس یوبی سافت طی رویداد E3 2018 بسیاری را امیدوار کرد. دیگر خبری از بزرگنمایی های غیرقابل باور و نمایش گرافیکی باورنکردنی که در نسخه اصلی خبری از آن نباشد، نبود و به نظر می رسد سازندگان این بازی در استودیو Massive Entertainment روی بهبود گیم پلی و رفع نقطه ضعف های قسمت پیشن متمرکز شده اند.

Division 2 به طور مستقیم دنباله قسمت پیشین است. چند ماهی از حملات تروریستی به خاک ایالات متحده گذشته و حال این کشور در بحران امنیتی به سر می برد. این بار در پایتخت سیاسی آمریکا که پیش از این یکی از امن ترین نقاط جهان بوده، باید از به قدرت رسیدن دیگر گروه ها جلو گیری کنید.

به تازگی، ده دقیقه از گیم پلی Division 2 منتشر شده که جزییات بیشتری را در رابطه همکاری تیمی و انجام ماموریت ها به نمایش می گذارد. برای انجام ماموریت ها می توانید به همراه 7 بازیکن دیگر جوخه ای واحد را تشکیل دهید.

در ضمن، آن طور که دیده می شود، تنوع اسلحه ها نسبت به گذشته بیشتر شده و همچنین کلاس های متنوع تری برای انتخاب وجود خواهند داشت. یکی دیگر از نکات امیدوار کننده در رابطه با این عنوان، انتشار سه بسته الحاقی رایگان طی مدت زمان یک ساله است.

قسمت پیش با مشکل کمبود محتوا و تکراری شدن گیم پلی و ماموریت ها پس از مدتی همراه بود؛ مشکلی که احتمالاً در قسمت دوم شاهد آن نخواهیم بود. بازی Division 2 روز 24 اسفند برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی منتشر خواهد شد. برای شرکت در نسخه بتای بازی می توانید از این جا اقدام کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی