ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

12 دقیقه از گیم پلی بازی Shadow of the Tomb Raider منتشر شد [تماشا کنید]

به تازگی و طی رویداد E3 2018 اطلاعات بیشتری از آخرین قسمت از سه گانه ریبوت توم ریدر یعنی بازی Shadow of the Tomb Raider منتشر شده است. جدا از 12 دقیقه از گیم پلی ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲۵ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۶:۳۰

به تازگی و طی رویداد E3 2018 اطلاعات بیشتری از آخرین قسمت از سه گانه ریبوت توم ریدر یعنی بازی Shadow of the Tomb Raider منتشر شده است. جدا از 12 دقیقه از گیم پلی این عنوان که در ادامه آن را باهم می بینیم، سازندگان بازی طی مصاحبه ای با سایت IGN اعلام کرده اند که Shadow of the Tomb Raider تاریک ترین ماجراجویی لارا کرافت تا امروز خواهد بود.

لارا حال به آخرین مرحله از زندگی خود قبل از تبدیل شدن به مهاجم مقبره یا توم ریدر رسیده است. شخصیت پردازی او واقعی تر از گذشته خواهد بود و با وجود آن که قسمت جدید، به گفته سازندگان، تاریک ترین نسخه این فرنچایز است، لحظات لطیف زیادی طول بازی وجود خواهند داشت تا فرصت بیشتری برای ارتباط برقرار کردن با لارا کرافت داشته باشید.

شخصیت او نیز نسبت به گذشته از بلوغ بیشتری برخوردار است و در داستان این قسمت خواهیم دید که لارا چگونه با عواقب تصمیمات خود در ماجراجویی جدیدش روبرو می شود. قرار است در طول قصه اتفاقاتی را شاهد باشیم که لارا را به استفاده از روی سیاه شخصیتش مجبور می کنند.

حال راه های بیشتری برای از بین بردن دشمنان در اختیار دارید، اما دشمنان هم قدرتمند تر از قبل خواهند بود و معابد برای اکتشاف نیز در این قسمت تعدادشان بیشتر خواهد شد و البته قدم زدن در آن ها نیزسخت تر و مرگ بار تر از گذشته شده است.

تمرکز بازی Shadow of the Tomb Raider روی معماها بیشتر از قسمت های گذشته خواهد بود و به بار ماجراجویی بازی افزوده شده است. این عنوان 23 شهریورماه برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی منتشر خواهد شد.

نسخه پیشین ریبوت توم ریدر یعنی Rise of Tomb Raider در انحصاری زمانی کنسول های مایکروسافت قرار داشت و با تاخیر برای دیگر پلتفرم ها عرضه شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی