ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

اولین ویدیو از گیم پلی بازی PES 2019 منتشر شد [تماشا کنید]

طی نمایشگاه E3 امسال اطلاعات زیادی از عناوین مختلفی منتشر شد. یکی از این بازی ها، نسخه جدید از فرنچایز شبیه ساز فوتبال کمپانی کونامی یعنی بازی PES 2019 بود. سازندگان این بازی سرانجام طی ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲۶ خرداد ۱۳۹۷ | ۰۹:۳۰

طی نمایشگاه E3 امسال اطلاعات زیادی از عناوین مختلفی منتشر شد. یکی از این بازی ها، نسخه جدید از فرنچایز شبیه ساز فوتبال کمپانی کونامی یعنی بازی PES 2019 بود. سازندگان این بازی سرانجام طی مصاحبه ای با سایت IGN، گیم پلی این عنوان را به نمایش گذاشتند.

با توجه به این ویدیو، می توان دریافت که جزییات در PES 2019 نسبت به نسخه های پیشین، افزایش چشم گیری داشته و طبق گفته سازندگان، این بازی با رزولوشن 4K روی پلی استیشن 4 پرو و ایکس باکس وان ایکس اجرا خواهد شد.

کیفیت مواردی مانند چمن زمین مسابقه بهتر شده و تماشاگران نیز حس و حال واقعی تری را به شما منتقل خواهند کرد. در ضمن یکی از تغییرات مهم دیگر این بازی، کاهش سرعت گیم پلی آن نسبت به نسخه های دیگر سری PES است.

کاهش سرعت بازی باعث شده تا PES 2019 بیشتر به آن چه که در فوتبال واقعی رخ می دهد، شبیه تر باشد. در ضمن مانند فیفا 18، قابلیت تعویض های سریع که با زدن یک دکمه انجام می شوند، به این عنوان اضافه شده است.

با توجه به پیشرفت استورهایی مانند استیم و گسترش بازار بازی های پی سی، کونامی امسال توجه خاصی به نسخه پی سی قسمت جدید PES خواهد داشت و دمو رایگان قابل بازی این عنوان برای پی سی، همزمان با نسخه های کنسولی منتشر خواهد شد.

توسعه دهندگان این عنوان می گویند PES 2019، تکامل المان هایی خواهد بود که در قسمت پیشین شاهد آن بودیم. همچنین آن ها به تلاش پیوسته خود برای اضافه کردن تیم ها و لیگ های لایسنس شده بیشتری به این بازی اذعان کردند. چندی پیش لیست هفت لیگ فوتبالی که به صورت لایسنس شده در بازی PES 2019 حضور خواهند داشت، توسط کونامی اعلام شده بود.

هر چقدر که در این سال ها کونامی سعی کرده تا با ارائه گیم پلی سرگرم کننده و گرافیک قابل قبول به الکترونیک آرتز و سری فیفا نزدیک شود، مسائلی همچون نداشتن حق استفاده از نام واقعی تیم ها و تورنمنت های مهم، سد راه این کمپانی ژاپنی شده اند. در طول کنفرانس EA در E3 امسال، به طور رسمی اعلام شد که لیگ قهرمانان اروپا بعد از وقفه ای طولانی، به سری فیفا باز خواهد گشت.

PES 2019 روز 8 شهریور روی سه پلتفرم پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • ABCD EFGH
    ABCD EFGH | ۲۶ خرداد ۱۳۹۷

    من تازه 2018 نصبیدم. این جور بازی ها به نظر من بهتره هر 2 سال ساخته بشن.

مطالب پیشنهادی