ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

جدیدترین شرایط فروش محصولات پارس خودرو اعلام شد/ تیرماه 97

شرایط فروش محصولات پارس خودرو به صورت نقدی، پیش فروش و فروش اقساطی مخصوص تیرماه 97 از تاریخ 97/03/30 مطابق جدول ذیل اجرایی شده است. بخشنامه شماره 1:بخشنامه شماره 2:یکی از خودروهای اعلامی در شرایط ...

تیم خودرو
نوشته شده توسط تیم خودرو | ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۶:۴۵

شرایط فروش محصولات پارس خودرو به صورت نقدی، پیش فروش و فروش اقساطی مخصوص تیرماه 97 از تاریخ 97/03/30 مطابق جدول ذیل اجرایی شده است.
بخشنامه شماره 1:بخشنامه شماره 2:شرایط فروش محصولات پارس خودرویکی از خودروهای اعلامی در شرایط فروش محصولات پارس خودرو برلیانس H220 است. این خودرو به یک موتور 1.5 لیتری با 103 اسب بخار قدرت و در دو گونه دنده دستی و اتوماتیک AMT راهی بازار فروش شده است. خودروی اعلامی دیگر در شرایط فروش محصولات پارس خودرو H230 بوده که مدل سدان H220 است.
تجهیزات رفاهی برلیانس H230/ H220 شامل ایربگ راننده و سرنشین، سانروف برقی، کامپیوتر اطلاعات سفر، مجهز به سیستم پیشرفته ترمز EBD+ABS، سنسور پارک دنده عقب، شیشه بالابرهای برقی جلو و عقب، سیستم صوتی و تصویری مجهز به 6 بلندگو، رادیو، USB پورت و CD PLAYER است.
خودروی برلیانس H330 یک سدان شهری با موتور 4 سیلندر 16 سوپاپ با حجم موتور 1498 است. قدرت خروجی این موتور برابر با 103 اسب بخار در دور موتور  5800 است.
نمونه اتوماتیک این خودرو از یک گیرباکس ۵ سرعته تیپ ترونیک بهره می‌برد و مصرف سوخت آن حدود 6.7 لیتر در 100 کیلومتر است.
برلیانس H330/320 در بازار ایران تنها با دو کیسه هوا عرضه می شوند.
برلیانس کراس نیز به موتور 1650 سی سی جدید مجهز بوده که علاوه بر افزایش گشتاور و قدرت، نسبت به نمونه های مشابه دارای مصرف سوخت کمتری بوده و منطبق با استانداردهای آلایندگی یورو 5 است.
با تغییر موتور، توان آن از 103 اسب بخار به 114 اسب بخار افزایش یافته است و با تغییر ضرایب دنده، به میزان 15 درصد شتاب خودرو و قابلیت آن برای پیمودن مسیرهای شیب دار بهبود یافته است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • sepehri
    sepehri | ۱ تیر ۱۳۹۷

    لگن هارو اسمشم گذاشتن ماشین

مطالب پیشنهادی