ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

طراحی گلکسی نوت ۹
تکنولوژی

طراحی گلکسی نوت ۹ تا حد زیادی شبیه نوت ۸ خواهد بود

رندرهای زیبا را کنار بگذارید، کره ای ها احتمالا رخت گلکسی نوت ۸ را به نوت ۹ هم می پوشانند. در روزهای اخیر رندرهایی بسیار زیبا و مهیج از پیاده سازی تغییرات گسترده در گلکسی نوت ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۴ تیر ۱۳۹۷ | ۱۴:۵۰

رندرهای زیبا را کنار بگذارید، کره ای ها احتمالا رخت گلکسی نوت ۸ را به نوت ۹ هم می پوشانند.

در روزهای اخیر رندرهایی بسیار زیبا و مهیج از پیاده سازی تغییرات گسترده در گلکسی نوت ۹ از جمله افزایش نسبت نمایشگر به بدنه و دوربین دوگانه منتشر شده بود که مورد استقبال کاربران قرار گرفت، حالا اما منابع آگاه از غیرواقعی بودن آنها خبر داده اند.

افشاگر معروف توییتری با نام کاربری Ice Universe که سابقه روشنی در پیش بینی گجت های آتی دارد در این باره نوشته است:

رندرهای بیش از حد زیبای نوت ۹ را باور نکنید در غیر این صورت ناامید خواهد شد. در واقع طراحی گلکسی نوت ۹ تا حد زیادی شبیه نوت ۸ است.

طراحی گلکسی نوت ۹بر اساس فرضیات فعلی سامسونگ بیش از آنکه به دنبال تغییر اساسی در طراحی سری نوت باشد، در پی بهینه سازی آن است، برای مثال انتظار می رود سنسور اثر انگشت قرار گرفته در کنار دوربین به زیر آن منتقل شود؛ پیاده سازی همین پروسه در گلکسی اس ۹ نیز شایعات پیرامون تغییر چینش در پنل عقب را تقویت می کند.

از آنجا که منتقدان و کاربران در مورد طراحی اسمارت فون پرچمدار سامسونگ نظر مثبتی دارند، این کمپانی با دنبال کردن سیاست «سری را که درد نمی کند دستمال نمی بندند» از اوایل ۲۰۱۷ از هرگونه دست بردن در طراحی آنها خودداری کرده است.

بنابراین طراحی گلکسی نوت ۹ نیز احتمالا دستخوش تغییر نشده و در عوض با بهینه سازی های داخلی نظیر چیپست بهتر، سنسورهای تصویربرداری قدرتمندتر و نرم افزار پایدارتر همراه خواهد بود. دوربین دوگانه یکی از مواردی است که امروزه راه خود را حتی به موبایل های اقتصادی نیز باز کرده و بعید نیست در پرچمدار اتی کمپانی کره ای شاهد آن باشیم، با این حال در مورد تعبیه دهانه لنز با گشودگی متغیر نمی توان با قاطعیت اظهار نظر کرد.

انتظار می رود گلکسی نوت ۹ در ۱۸ مرداد ماه معرفی شده و تا اوایل مهرماه روانه بازار شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • alliabbas
    alliabbas | ۴ تیر ۱۳۹۷

    تورو جونه هرکی دوست داری دیگه ازین گوشیا پرچمدار تیتر خبری نزارین.وقتی واسمون آرزو شوده دیگه ???????

مطالب پیشنهادی