بسته های جدید اینترنت همراه اول در طرح تابستانه
با آغاز فصل تابستان، همراه اول از ارائه بستههای جدید و متنوع اینترنت نوترینو خبر داد. همراه اول در طرح جدید خود، بستههای متنوع اینترنت برای استفاده مشترکین دائمی و اعتباری در فصل تابستان ارائه ...
با آغاز فصل تابستان، همراه اول از ارائه بستههای جدید و متنوع اینترنت نوترینو خبر داد. همراه اول در طرح جدید خود، بستههای متنوع اینترنت برای استفاده مشترکین دائمی و اعتباری در فصل تابستان ارائه میدهد. در این طرح برخی از بستههای روزانه، هفتگی و ماهانه همراه اول به مناسبت فرارسیدن فصل تابستان تغییر کرده یا حذف شدهاند.
بستههای تابستانه آلفا+ بستههای پرسرعت نوترینو هستند که امکان استفاده را از اینترنت نسل سوم، چهارم و چهار و نیم ممکن میسازند.
افرادی که فایلهای حجیم ارسال و یا دریافت میکنند، مکالمههای صوتی و یا ویدیویی در بستر اینترنت انجام میدهند، از برنامههای صوتی و تصویری اینترنتی استفاده میکنند و یا تمایل به داشتن اینترنت با سرعت بالا را دارند میتوانند از بستههای آلفا+ استفاده کنند.
بستههای آلفا+ برای دورههای کوتاه مدت 1 روزه، هفت روزه و 1 ماهه و دورههای بلند مدت 3 ماهه، 6 ماهه و یک ساله در نظر گرفته شده است که مشترکان میتوانند بنا به مصرف خود هرکدام از بستهها انتخاب و فعال کنند.
در صورتی که حجم شبانه بسته تمام شده باشد و مشترک در بازه زمانی شب (۲ تا ۷ بامداد) از نوترینو استفاده کند، ترافیک مصرفی از حجم شبانه روزی وی کاسته خواهد شد. همچنین بستههای آلفا+ بلند مدت دارای رزرو خودکارند. هزینه خرید بستههای بلند مدت نیز همانند سایر بسته های آلفا+، برای مشترکین دائمی بر روی قبض خواهد آمد و برای مشترکین اعتباری از شارژ کسر خواهد شد.
در صورتیکه شما در تاریخ اجرای طرح، هر یک از بستههای طرح قبلی را رزرو داشته باشد، پیشنهاد رزرو بسته متناظر را دریافت خواهد کرد. همچنین میتوانند جهت لغو تمدید خودکار #8*100*و یا جهت تغییر بسته پیشنهاد شده کد #23*100*را شماره گیری کنید. زمان ارائه این بستهها از ۳ تیرماه لغایت پایان تابستان ۹۷ اعلام شده است.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.


نامحدود شبانه چی شد پس
اگه نامحدود شبانه رو بردارن نصف زندگیم رو هواس?
دلار رو بسته هم تاثیر گذاشت ?
چرا یه ماهه بسته روزانه خالی نداره؟شبانه احباریه؟
4گیگ هفده تومن ؟!! گیگی چهار هزار تومن ،باید رفت یا مرد
واقعا خجالت آوره!
والا ما که همیشه از بسته 5 گیگ 15 تومان استفاده میکردیم که از اول سال 15 تومان رو بهش مالیات بر ارزش افزوده هم اضافه کردند و حالا کلا اون بسته رو حذف کردن و باقی بسته ها به درد من نمیخوره! میرم بسته ایرانسل استفاده کنم
بسته پنج گیگ حذف شده؟؟؟؟
این که گرون تر شده
چند بار بالا پایین کردم لیست رو واقعا فرقی ندیدم.
امیدوارم کامنتم پاک نشه. همراه اول مارو گاگول گیر آورده . رسما گرون کرده اینترنش رو. بزور اینترنت شبانه بین 2 تا 7 که هیچکس استفاده نمیکنه میده و از حجم روزانهت کم کرده. مملکتم که صاحاب نداره این روزا صدا مشتری به جایی برسه
چه فرقی کرد مثلا
فرقش اینه که بسته ها خوب رو حذف کردن و بسته هایی رو جایگزین کردن که گرونتره!