ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

ویدیویی از گیم پلی فیفا 19 لو رفت [تماشا کنید]

در حال و هوای جام جهانی فوتبال به سر می بریم و بسیاری این روزها سرگرم دنبال کردن بزرگترین رقابت فوتبالی دنیا هستند. از سوی دیگر، الکترونیک آرتز که چندی پیش فیفا 19 را معرفی ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۷ تیر ۱۳۹۷ | ۱۳:۱۵

در حال و هوای جام جهانی فوتبال به سر می بریم و بسیاری این روزها سرگرم دنبال کردن بزرگترین رقابت فوتبالی دنیا هستند. از سوی دیگر، الکترونیک آرتز که چندی پیش فیفا 19 را معرفی کرده بود، آپدیتی رایگان را برای بازی فیفا 18 منتشر کرده که در آن می توانید سرنوشت تیم قهرمان جهان را خودتان به دست بگیرید.

در ضمن، با نزدیک شدن به آغاز فصل جدید لیگ های معتبر، به عرضه نسخه های جدید از سری فیفا و PES هم نزدیک می شویم. از آن جهت که بعد از سال های طولانی دوباره امتیاز لیگ قهرمانان اروپا به سری فیفا برگشته و در هفته های اخیر الکترونیک آرتز به عنوان ناشر این فرنچایز هم مانور زیادی روی این قضیه داده است.

هنوز تریلری رسمی از گیم پلی فیفا 19 توسط سازندگان آن منتشر نشده اما چند روزی می شود که ویدیویی از مسابقه تیم یوونتوس و پاریس سینت ژرمن در این عنوان آن هم با حال و هوای لیگ قهرمانان اروپا به بیرون درز کرده است.

با توجه به کیفیت پایین ویدیو نمی توان حرف خاصی در مورد بهبودهای گرافیکی این بازی زد اما مشخص است که حال و هوای لیگ قهرمانان، از استفاده از برداکست رسمی این مسابقات گرفته تا جو ورزشگاه ها، به خوبی در بازی شببیه سازی شده اند.

انتظار می رود که در هفته های آینده الکترونیک آرتز گیم پلی فیفا 19 را برای عموم به نمایش بگذارد. البته طی رویداد E3 2018 کونامی یک مسابقه کامل در PES 2019 را برای طرفداران این فرنچایز به نمایش گذاشت.

لیگ قهرمانان اروپا از جمله رقابت های مهمی بود که در چند سال اخیر حق استفاده از آن به صورت انحصاری در اختیار نسخه های مختلف PES و کونامی قرار داشت و حال PES 2019 از این مهم محروم است. البته کونامی وعده اضافه شدن چند لیگ جدید به PES 2019 را داده که البته این قضیه هم در مقایسه با لیست بلندبالای لیگ های لایسنس شده در فیفا 19، موضوع چندان مهمی به شمار نمی رود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی