ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی نوت ۹
تکنولوژی

افشای جزییات بیشتر از قابلیت های گلکسی نوت 9؛ فروش نوت 8 متوقف می شود

در حالی که گلکسی نوت 9 قرار است در روز 9 آگوست یا 18 مردادماه به صورت رسمی معرفی شود، با نزدیک شدن به رویداد Unpacked سامسونگ، میزان اخبار افشایی نیز افزایش می یابد. اخیراً ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۸ تیر ۱۳۹۷ | ۱۳:۰۰

در حالی که گلکسی نوت 9 قرار است در روز 9 آگوست یا 18 مردادماه به صورت رسمی معرفی شود، با نزدیک شدن به رویداد Unpacked سامسونگ، میزان اخبار افشایی نیز افزایش می یابد. اخیراً Edlar Murtazin، افشاگر نام آشنای حوزه تکنولوژی اطلاعات فراوانی درباره پرچمدار بعدی سامسونگ منتشر و برخی از شایعات پیشین را نیز تایید کرده است.

این افشاگر مدعی شده که توانسته برای مدتی کوتاه به گلکسی نوت 9 سامسونگ دسترسی داشته باشد و تایید کرده تفاوت چندانی میان پنل جلویی این پرچمدار با گلکسی نوت 8 به چشم نمی خورد. در واقع تنها تغییر محسوس در طراحی، به محل قرارگیری اسکنر اثر انگشت باز می گردد که این بار زیر ماژول دوربین اصلی تعبیه شده. گفتنی است که از نظر تجهیزات تصویربرداری نیز هیچ تغییری به وجود نیامده و دستگاه به همان سنسورهای گلکسی اس 9 پلاس مجهز است.

البته به گفته Murtazin، عملکرد کلی دستگاه به لطف الگوریتم های جدید بهبود یافته و باید منتظر لرزشگیر اپتیکال تصویر ارتقایافته نیز باشیم. به عنوان یک قابلیت ارزش افزوده نیز، سامسونگ قابلیت های جدیدی به Emoji AR افزوده است.

گلکسی نوت 9

گذشته از تمام این ها، گفته شده که گلکسی نوت 9 در قیاس با مدل قبلی این خانواده سنگین وزن تر است که می تواند به شایعه تجهیز آن به باتری 4000 میلی آمپر ساعتی مربوط باشد. در این صورت، عمر باتری دستگاه به شکل چشمگیری افزایش می یابد و نوت 9 با هر بار شارژ، عمری 2 روزه خواهد داشت یا می تواند با بالاترین میزان روشنایی نمایشگر، برای 25 ساعت مداوم به پخش ویدیو بپردازد. Murtazin اشاره ای هم به بهبودهای استایلوس S Pen کرده که گفته می شود از بلوتوث پشتیبانی می کند.

از منظر مشخصات سخت افزاری، گلکسی نوت 9 در آمریکا و کره جنوبی به چیپست اسنپدراگون 845 مجهز خواهد بود و در سایر بازارها به چیپست اگزینوس 9810 تجهیز می شود. مدل پایه دستگاه قرار است همراه با 6 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی از راه برسد و ظاهراً مدلی پیشرفته تر با 8 گیگابایت حافظه رم و 256 یا 512 گیگابایت حافظه داخلی نیز در دستور کار است.

در گزارش های اخیر آمده که سامسونگ هنگام عرضه گلکسی نوت 9، کاربران تجاری و سازمانی را در اولویت خود قرار خواهد داد. ظاهراً یکی از تصمیمات سامسونگ در این زمینه، توقف فروش گلکسی نوت 8 است که از همین حالا شروع شده و خرده فروشان هم اکنون مشغول فروش موجودی های باقی مانده از دستگاه هستند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • One
    One | ۹ تیر ۱۳۹۷

    چرافروش نوت 8متوقف میشه؟؟

  • milad
    milad | ۸ تیر ۱۳۹۷

    یا علی
    اس پن با بلوتوث
    چه شود !!!

  • مهرداد علیخانی
    مهرداد علیخانی | ۸ تیر ۱۳۹۷

    جالبه در خود کره هم اسنپ دراگون میدن بیرون.

    • seybey77
      seybey77 | ۸ تیر ۱۳۹۷

      اشتباه تایپی هست احتمالا ; فقط بازار چین و آمریکا اسنپدراگون میده

مطالب پیشنهادی