ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رویداد رسمی موتورولا معرفی موتو Z3
تکنولوژی

برگزاری رویداد رسمی موتورولا در ۱۱ مرداد؛ احتمال رونمایی از ۳ موبایل جدید

کمپانی موتورولا به صورت رسمی تاریخ ۲ آگوست (۱۱ مرداد) را به عنوان روز برگزاری رویداد رونمایی خود اعلام کرد. مراسمی که احتمال می رود در آن سه موبایل جدید از جمله گوشی پرچمدار این ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۸ تیر ۱۳۹۷ | ۱۴:۳۰

کمپانی موتورولا به صورت رسمی تاریخ ۲ آگوست (۱۱ مرداد) را به عنوان روز برگزاری رویداد رونمایی خود اعلام کرد. مراسمی که احتمال می رود در آن سه موبایل جدید از جمله گوشی پرچمدار این شرکت یعنی moto Z3 را معرفی نماید.

در کنار پرچمدار جدید احتمالاً شاهد یک یا دو موبایل با سیستم عامل اندروید One خواهیم بود. تصاویر و اطلاعات مرتبط با هر سه این موبایل ها به طور جداگانه طی هفته های اخیر و البته همین امروز افشا شده و تنها رونمایی رسمی آنها باقی مانده که احتمالاً در روز ۱۱ مرداد محقق خواهد شد.

از روی پوستر این رویداد نمی توان اطلاعات خاصی را در خصوص برنامه های موتورولا فهمید، اما به احتمال زیاد موبایل ساز باسابقه تدارک زیادی را برای خبرنگاران در نظر گرفته است.

مقامات موتورولا پیش از این وعده داده بودند که پرچمدار جدیدشان بتواند تمام انتظارات از یک موبایل را برای استفاده روزانه برآورده کند. البته از آن طرف نیز دو موبایل نسبتاً ارزان قیمت موتورولا One و One Power را داریم که قرار است با پشتیبانی نرم افزاری گوگل و بهره مندی از آخرین آپدیت های سیستم عامل اندروید تجربه ای دلچسب را برای کاربران خود فراهم آورند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر می بایست حدود یک ماه دیگر منتظر ماند و دید در نهایت موتورولا چگونه خواهد توانست ما را شگفت زده کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی