ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

جک S7
خودرو

جک S7 به بازار می آید؛ ;کراس اوور تازه کرمان موتور برای رقابت با چری تیگو 7 و BYD S7

در خبری غیر قابل پیش بینی که امروز صبح منتشر شد، مشخص شد که کرمان موتور قصد دارد تا پائیز امسال از محصول جدید خود یعنی جک S7 رونمایی کند. شرکت کرمان موتور همزمان با ...

پگاه طوسی
نوشته شده توسط پگاه طوسی | ۱۰ تیر ۱۳۹۷ | ۲۱:۰۰

در خبری غیر قابل پیش بینی که امروز صبح منتشر شد، مشخص شد که کرمان موتور قصد دارد تا پائیز امسال از محصول جدید خود یعنی جک S7 رونمایی کند.
شرکت کرمان موتور همزمان با روز ملی صنعت و معدن و در راستای توسعه فعالیت‌های خود اعلام کرد که خودرو جک S7 با پیشرانه 1.5 لیتری توربو و با سیستم پاشش مستقیم را در پاییز امسال رونمایی می‌کند. جک s7 به عنوان جدیدترین محصول جی.ای.سی در ایران بر اساس توسعه همکاری‌های JAC چین و کرمان موتور، به بازار عرضه خواهد شد.

بر اساس اعلام روابط عمومی کرمان موتور، این گروه خودروسازی در سال جاری برای تولید 60 هزار خودرو سواری برنامه ریزی کرده است که 70 درصد آن شامل تولید محصولات جک می شود.

جک S7

کرمان موتور اعلام کرده است که جک J4 شهریورماه تحویل و روانه بازار خواهد شد. به دنبال پیش فروش خودروهای جک J4 و استقبال مشتریان از این محصول تازه وارد جک، تحویل خودروهای جک G4 پیش فروش شده، طبق زمان بندی اعلام شده و از شهریورماه امسال به مشتریان کرمان موتور تحویل داده می شود.

افزایش ظرفیت تولید شاسی بلند محبوب«جک S5»

خبر خوب دیگر برای دوستداران جک S5 این است که کرمان موتور با در نظرگیری استقبال بی‌نظیر مردم از محصول جک S5 و در نتیجه تکمیل ظرفیت فروش این شاسی بلند تا پایان سال، در راستای سیاست‌های مشتری مداری و توجه به نیازهای بازار برنامه ریزی برای افزایش ظرفیت تولید محصول جک S5 انجام داده است.
روابط عمومی شرکت کرمان موتورهمچنین اظهار امیدواری کرد که بتواند در سال جاری با اجرای برنامه‌های خود مبنی بر تولید و عرضه محصولات مورد نیاز مردم و بازار، در راستای افزایش رضایتمندی مشتریان و همچنین توسعه صنعتی کشور گام‌های هدفمند و استوار بردارد.

مشخصات فنی جک S7

جک S7 خودرویی است که در بازار چین با پیشرانه ۱٫۵ لیتری توربو ۱۶۱ اسب بخار و گشتاور ۲۵۱ نیوتون متر عرضه می شود و توان آن توسط گیربکس ۶ سرعته دو کلاچه به چرخ های جلو منتقل می شود. نسخه ای دیگر از این خودرو به پیشرانه ۲ لیتری توربو ۱۷۴ اسب بخار و گشتاور ۳۰۰ نیوتون متر مجهز است که توان آن هم توسط یک گیربکس ۶ سرعته دو کلاچه به چرخ های جلو منتقل می شود. کمپانی جک این خودرو را با نشان جدید خود و همچنین به عنوان لوکسترین کراس اوور خود معرفی کرده است. S7 هم به عنوان یکی از محصولات جک به حساب می آید که قابلیت سفارش گذاری آن با پیشرانه توربو وجود دارد.


با توجه به اینکه این روزها شرکت هایی چون مدیران خودرو، خودروسازی کارمانیا، ریگان موتور و… برنامه عرضه کراس اوورهای لوکس و نیمه لوکس چینی را دنبال می کنند، احتمال آن زیاد است که کرمان موتور هم این خودرو را برای رقابت با بی وای دی S7، چری تیگو۷، کوپای ۲۱۰T و… در سال جاری به بازار عرضه کند. بدیهی است در صورت حضور جک S7 در خط تولید کرمان موتور، این خودرو بهایی بیش از ۱۳۰ میلیون تومان را پیدا می کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • R@din
    R@din | ۱۱ تیر ۱۳۹۷

    پیشرفت رو فقط نگاه کنید.
    ما هم که دیگه ....

  • sepehri
    sepehri | ۱۱ تیر ۱۳۹۷

    دزدیه جدید

    • حمیدرضا
      حمیدرضا | ۱۱ تیر ۱۳۹۷

      دزدیه اشتباهه. ه نمی خواد

  • amir.ap
    amir.ap | ۱۰ تیر ۱۳۹۷

    این کرمان مونور فرصت طلب کمه کم 200 تومن قیمت میذاره

    • Shahinbarfi
      Shahinbarfi | ۱۱ تیر ۱۳۹۷

      داداش اس5 که 200 میلیونه.اینو برو برا بالای 280 تومن

    • حمیدرضا
      حمیدرضا | ۱۱ تیر ۱۳۹۷

      کم کم. دیگه ه نمی خواد

  • ErfanM
    ErfanM | ۱۰ تیر ۱۳۹۷

    اول اومدم بگم بنجل های چینی.....اما الان نگاه میکنم واقعا دارن پیشرفت میکنن.....فقط میگم مسئولین گرامی یه وقت به تیرچه قبا و غیرتتون بر نخوره که چین تا ۵ سال پیش ماشین نداشت و چیزایی که میساخت ارابه های سرهم شده بود ها.
    بعد از نگاه کردن به هیوندای و کیا...حالا باید نگاه کنیم چطور خودروسازان چینی هم با سن نصف جوون های این مملکت دارن میزنن روی دست ما....اخیرا که یه خودرو فکر میکنم تایلندی هم وارد کشور شده که اصلا تا حالا اسمش رو نشنیده بودم اما مشخصه اونها هم دارن کار میکنن......مایی که اینجا هستیم قطعا تو زندگی قبلیمون جنایتکاری چیزی بودیم که اینجا متولد شدیم....جز این هیچ عدالت دیگه ای برای موجودیتم توی این تکه زمین خراب شده پیدا نمیکنم

مطالب پیشنهادی