ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مشخصات نوا 3 توسط رگولاتوری چین منتشر شد؛ دوربین دوگانه برای میان رده هواوی

هواوی اکنون گوشی های سری P20 را در بازارها دارد و انتظار می رود در آینده نزدیک شاهد رونمایی از گوشی های میان رده ای از سری نوا باشیم. به تازگی اطلاعاتی از گوشی نوا ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۱۲ تیر ۱۳۹۷ | ۱۳:۳۰

هواوی اکنون گوشی های سری P20 را در بازارها دارد و انتظار می رود در آینده نزدیک شاهد رونمایی از گوشی های میان رده ای از سری نوا باشیم. به تازگی اطلاعاتی از گوشی نوا 3 به واسطه سازمان رگولاتوری چین (TENNA) منتشر شده است.

بر این اساس نوا 3 از نمایشگر فول ویو با اندازه 6.3 اینچ بهره مند خواهد بود و رزولوشن نمایشگر 2340 در 1080 (نسبت نمایشگر 19 به 9) را ارائه خواهد داد. بنا بر گمانه زنی هایی که پیش از این مطرح شده بود، احتمالاً نوا 3 دارای بریدگی نمایشگر خواهد بود که البته این موضوع را نمی توان در تصاویر منتشر شده توسط TENNA تأیید یا رد کرد.

نوا 3

هواوی نوا 3 از چیپستی بهره می برد که هسته های پردازشی آن فرکانس 2.3 گیگاهرتزی دارند. به این ترتیب شاید به کایرین 659 مجهز خواهد شد ولی اگر شاهد کایرین 710 باشیم، چندان هم متعجب نخواهیم شد.

این چیپست با 6 گیگابایت رم و 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی همراه خواهد شد و امکان افزایش میزان حافظه (از طریق درگاه کارت حافظه میکرو اس دی) نیز در نظر گرفته خواهد شد.

علاوه بر این ها اشاره به باتری 3650 میلی آمپر ساعتی شده. انتظار داریم نوا 3 به دوربین های اصلی دوگانه با حسگرهای 24 و 16 مگاپیکسلی مجهز شود، در حالی که دوربین سلفی نیز به لطف دو حسگر بتواند تصاویر 2 و 24 مگاپیکسلی ثبت کند.

نوا 3

به گزارش وبسایت GSMArena در مورد نوا 3 به دو مدل PAR-AL00 و PAR-TL00 در وبسایت تنا اشاره شده. در نهایت به نظر می رسد این گوشی ظاهری بسیار شبیه به P20 لایت (یا به عبارتی همان نوا 3e که در تیتر مطلب تصویر آن آمده) داشته باشد، البته با ابعادی بزرگتر. نوا 3 ابعادی 157 در 73.7 میلی متری، ضخامتی 7.3 میلی متری  و وزنی 166 گرمی خواهد داشت. احتمالاً کمپانی چینی فناوری شارژ سریع «سوپر شارژ» را نیز برای گوشی میان رده خود در نظر خواهد گرفت.

انتظار می رود در 27 تیر ماه شاهد رونمایی از این گوشی میان رده باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • MADPASHA
    MADPASHA | ۱۲ تیر ۱۳۹۷

    پردازنده کایرین 659 8 هسته ای است

مطالب پیشنهادی