ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

بخش داستانی به سری Call of Duty باز خواهد گشت

با توجه به اطلاعاتی که چندی پیش در فضای مجازی منتشر شدند، استودیو اینفینیتی وارد که به عنوان خالق سری Call of Duty شناخته می‌شود، روی نسخه‌ی جدیدی این سری کار می‌کند که دو ویژگی قابل ...

سورنا رضایی
نوشته شده توسط سورنا رضایی | ۱۳ تیر ۱۳۹۷ | ۱۰:۴۵

با توجه به اطلاعاتی که چندی پیش در فضای مجازی منتشر شدند، استودیو اینفینیتی وارد که به عنوان خالق سری Call of Duty شناخته می‌شود، روی نسخه‌ی جدیدی این سری کار می‌کند که دو ویژگی قابل توجه دارد: یک، برای نسل بعدی کنسول‌ها در دست توسعه قرار دارد؛ دو، دارای بخش داستانی خواهد بود.

این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که جدیدترین نسخه‌ از این سری، یعنی Call of Duty: Black Ops 4 که قرار است در تاریخ 12 اکتبر (20 مهر) عرضه شود، بدون بخش داستانی مرسوم خواهد بود. تایید این خبر توسط اکتیویژن و استودیو تری‌آرک در آن زمان، نگرانی‌های بسیاری را در طرفداران به وجود آورده بود که حال می‌توان آن‌ها را کنار گذاشت، زیرا این‌طور که به نظر می‌رسد، تصمیم برای نادیده گرفتن بخش داستانی تنها برای کوتاه مدت بوده است.

جدیدترین آگهی استخدام استودیو اینفینیتی وارد نشان می‌دهد که این استودیو به دنبال یک نویسنده‌ی داستان است که بتواند روی یک بازی برای نسل آینده‌ی کنسول‌ها کار کند. علاوه بر تجربه‌ در روایت داستان از طریق یک بازی ویدیویی، انتظار می‌رود این فرد درک درستی نیز از طراحی بازی تک‌نفره و چندنفره داشته باشد.

سری Call of Duty

در آگهی استخدام اینفینیتی وارد تاکید شده است که این بازی جدید برای نسل‌ آینده کنسول‌ها و به صورت مولتی پلتفرم ساخته می‌شود. با فرض اینکه این بازی، نسخه‌ی جدیدی از سری Call of Duty باشد، می‌توان انتظار داشت این بازی نخست برای کنسول‌های نسل هشتم و رایانه‌های شخصی عرضه شود. سپس و با عرضه‌ی کنسول‌های نسل جدید که شایعه شده است سال 2020 در دسترس علاقه مندان قرار می‌گیرند، نسخه‌های نسل بعدی نیز عرضه شوند.

در پایان، لازم به ذکر است که بازی Black Ops 4 در تاریخ یاد شده برای سه پلتفرم پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد. این بازی همچنین دارای تعدادی مرحله تک‌نفره خواهد بود که تفاوت‌های بسیاری با بخش‌های داستانی مرسوم این سری بازی‌ها دارد. اگر با این بازی آشنایی ندارید، توصیه می‌کنیم مقاله‌ی معرفی آن را از طریق این لینک مطالعه کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی