ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

تغییرات آب و هوایی پویا را در تریلر جدید بازی Forza Horizon 4 ببینید [تماشا کنید]

می توان بازی Forza Horizon 4 را یکی از بهترین نمایش های E3 2018 دانست. این بازی که طی کنفرانس مایکروسافت معرفی شد، توسط استودیو Playground Games برای ایکس باکس وان و ویندوز عرضه خواهد ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱۳ تیر ۱۳۹۷ | ۱۵:۰۰

می توان بازی Forza Horizon 4 را یکی از بهترین نمایش های E3 2018 دانست. این بازی که طی کنفرانس مایکروسافت معرفی شد، توسط استودیو Playground Games برای ایکس باکس وان و ویندوز عرضه خواهد شد.

یکی از نکات اصلی در رابطه با نمایش این بازی، مربوط به قابلیت تغییر وضعیت آب و هوا به صورت پویا بود که در تریلری جدیدی که از این بازی منتشر شده، با جزییات بیشتری به آن پرداخته می شود.

در یک کلام تغییرات فصلی در Forza Horizon 4 بی نظیر هستند. از زیبایی جاده ها در فصل پاییز گرفته تا سرمای هوا و تغییر شرایط کنترل ماشین در زمستان، همگی شما را تحت تاثیر قرار خواهند داد.

به نظر می رسد سری فورتزا که همیشه به ارائه گرافیکی فوق العاده شهره بوده در جدیدترین نسخه خود هم شاهد به سطح جدیدی در این زمینه رسیده است. جدا از مکانیک پویای آب و هوا، جزییات در طراحی ماشین ها، یخ زدگی معابر در زمستان و وضوح بالای تصویر در هنگام عبور از محیط های شهری و جاده عریض، همگی چشم گیر هستند.

بازی Forza Horizon 4 در تاریخ 10 مهر سال جاری رسماً عرضه خواهد شد. طی چندساله اخیر مایکروسافت به انتشار سالانه فرنچایز فورتزا رو آورده و هر سال به نوبت یک نسخه از سری موتور اسپورت یا هورایزن را برای کنسول نسل هشتمی خود و ویندوز عرضه می کند.

در ضمن این بازی با توجه به نمایش خوب خود در E3 امسال، در مراسم Game Critics Awards 2018 موفق به کسب جایزه «بهترین بازی مسابقه ای» شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Soran
    Soran | ۱۴ تیر ۱۳۹۷

    حالا ما بهه لطف codex تازه دو روزه تونستیم ۳ رو بازی کنیم که ۴ از راه رسید !

مطالب پیشنهادی